|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jakob van Total Prevention. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bareuh... |
|
quote:Zit je op msn? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee. Bareuh... |
|
Gelukkig maar, anders "BOEM, msn stuk!" [/doet-ook-even-mee] [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-09-2010 14:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Crashinasecond. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
M. van Fortvivlan. 15 jaar en nu al depressies en een depressive black metal band. |
|
quote: Huh? Toen ik BSE zag was er helegaar gien neger? Was wel in 2007, maar soit. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Logan van Machine Head>>> Ik snapte echt niks van die gast. |
|
De zanger van The Agony Scene. Zat maar een beetje stoned voor zich uit te kijken tijdens ons interview in - verrassend - Amsterdam. Kwam geen woord uit, dus heb het artikel ook nooit geschreven. Graag of niet. Verbaast me ook niks dat die band uit elkaar is, ook al was hun muziek best oké. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |