IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 26 oktober gothic party Gates of Elyzium Leeuwarden Volgende pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 0:13 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Zaterdag 26 oktober zal de eerste editie plaats vinden van Gates of Elyzium te Leeuwarden. Op dit feest zal gothic - new(er) wave - electro - gothmetal - industrial gedraaid gaan worden door de beide DJ's TekNoir en Dr.Caligari. De locatie is uitermate geschikt: een ruime danszaal (met bar, zithoek met sofa's, zitjes en dansvloer) en een aangrenzend apart kroeggedeelte met lange bar, zitjes en poolruimte. Het bier is goedkoop en staat koud.

het adres:
---------
Wolweze (7a9)
Noordvliet 7a, Leeuwarden

De toegang is gratis!
Verzoekjes zijn welkom!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 0:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heeee Tekkie!!

Wazzup ouwe donkere draaier !


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 0:33 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

heej Jenje! wat kom ik een bekenden tegen op die metalfora!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 0:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehe, tja ach,zo gaat het he

Hoe gaat het met dj-en ?

Ik heb helaas moeten stoppen


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 0:35 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

gaat wel leuk, groningen amphiskios en nu straks dus ook in leeuwarden. verder heb ik het beredruk met werk en prive, morgen verhuizen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 0:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Relax

Nee bij Atak ben ik sinds tijdje pleitte, geen tijd meer, mijn aandacht heeft zich ook weer wat meer richting metal verschoven.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 0:38 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

we kunnen je dus niet in wolweze verwachten? ook niet morgen bij het hardcore festival?

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 15-10-2002 0:38]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 0:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, ga tevens geplaagd onder een immens gebrek aan geld



TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 0:41 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

ah jammer!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 0:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach nog maar een korte tijd .. dan komt het schip aan


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-10-2002 0:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

GEEN GE-SLOW-CHAT

o ja, welkom TekNoir


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 0:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff ga jij nou ook al de mod uithangen

Wij zijn gewoon de enigste lezers van dit topic


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-10-2002 0:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

correctie, er is nog een lezer


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 15-10-2002 0:55 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

he verrek, leeuwarden! daar woon ik!

*wauw*


11.45: restate my assumptions


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 0:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 0:54 schreef beli mawr het volgende:
correctie, er is nog een lezer

hehehe sorry hoor, Jenje beetje geirriteerd door wat dingen.

Maar je moet zeker een keer naar Teknoir gaan luisteren, goeie DJ


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-10-2002 0:58 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 oktober 2002 0:55 schreef Jenje het volgende:
hehehe sorry hoor, Jenje beetje geirriteerd door wat dingen.

Maar je moet zeker een keer naar Teknoir gaan luisteren, goeie DJ

zal ik zeker eens doen, heeft die een website of zo iets in die trant, je weet wel, iets die daar op gelijkt omdat het er iets van weg heeft zo?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 11:31 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

nee, die heeft die niet dacht ik, maar je kunt altijd naar wolweze gaan de 26e! wie gaat er nog meer van de metaalhoofden hier?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-10-2002 12:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 oktober 2002 11:31 schreef TekNoir het volgende:
nee, die heeft die niet dacht ik, maar je kunt altijd naar wolweze gaan de 26e! wie gaat er nog meer van de metaalhoofden hier?

ik kan niet, Ancien Rites en Mortifer en Manic Movement en Chalice in Roeselare, zal leuk worden daar


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-10-2002 12:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ehm..ik dacht dat Wolweze alleen voor studenten was?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 15-10-2002 12:22 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

denk wel dat ik ga


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 15:42 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

nee wolweze is niet alleen voor studenten,
iedereen kan in wolweze gewoon naar binnen, zolang je er maar even rekening mee houdt dat je voor 01.00 uur binnen bent. Trouwens vampie, sinds wanneer hou jij je bezig met de toegankelijkheid van de horeca in een stad aan de andere kant van Nederland?

Vampyrella: leuk! gewoon komen hoor, als je maar even zwaait als je binnen bent!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-10-2002 16:07 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Waarom zijn de meeste GOTH feesten ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ver weg


Wiegen Meister !


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 17:53 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

dat is vast niet zo hoor? waar woon je dan? er zijn feestjes genoeg als je ze weet te vinden....


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-10-2002 18:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Er zijn er zat in de omgeving van R'dam S_S

En omdat ik de tent van naam ken en toevallig weet dat het een studentensoos is.Zou je toch niet raar moeten vinden.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 15-10-2002 18:07 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Het is wel een relaxt zaaltje, de Wolweze. Ik heb daar met Intestterror opgetreden. Was wel cool afgezien van het publiek en het geluid


11.45: restate my assumptions


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 15-10-2002 19:18 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

voor een dansfeestje is het geluid goed. wolweze is een geschikte plek voor een dergelijk feest. de rest moeten we zelf maken! met welk bandje heb je er gespeeld dan?


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen