|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeee Tekkie!! Wazzup ouwe donkere draaier ! |
|
heej Jenje! wat kom ik een bekenden tegen op die metalfora! |
|
Hehe, tja ach,zo gaat het he Hoe gaat het met dj-en ? Ik heb helaas moeten stoppen |
|
gaat wel leuk, groningen amphiskios en nu straks dus ook in leeuwarden. verder heb ik het beredruk met werk en prive, morgen verhuizen |
|
Relax Nee bij Atak ben ik sinds tijdje pleitte, geen tijd meer, mijn aandacht heeft zich ook weer wat meer richting metal verschoven. |
|
we kunnen je dus niet in wolweze verwachten? ook niet morgen bij het hardcore festival? [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 15-10-2002 0:38] |
|
Nee, ga tevens geplaagd onder een immens gebrek aan geld |
|
ah jammer! |
|
Ach nog maar een korte tijd .. dan komt het schip aan |
|
GEEN GE-SLOW-CHAT o ja, welkom TekNoir Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pff ga jij nou ook al de mod uithangen Wij zijn gewoon de enigste lezers van dit topic |
|
correctie, er is nog een lezer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
he verrek, leeuwarden! daar woon ik! *wauw* 11.45: restate my assumptions |
|
quote: hehehe sorry hoor, Jenje beetje geirriteerd door wat dingen. Maar je moet zeker een keer naar Teknoir gaan luisteren, goeie DJ |
|
quote: zal ik zeker eens doen, heeft die een website of zo iets in die trant, je weet wel, iets die daar op gelijkt omdat het er iets van weg heeft zo? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nee, die heeft die niet dacht ik, maar je kunt altijd naar wolweze gaan de 26e! wie gaat er nog meer van de metaalhoofden hier? |
|
quote: ik kan niet, Ancien Rites en Mortifer en Manic Movement en Chalice in Roeselare, zal leuk worden daar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ehm..ik dacht dat Wolweze alleen voor studenten was? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
denk wel dat ik ga |
|
nee wolweze is niet alleen voor studenten, iedereen kan in wolweze gewoon naar binnen, zolang je er maar even rekening mee houdt dat je voor 01.00 uur binnen bent. Trouwens vampie, sinds wanneer hou jij je bezig met de toegankelijkheid van de horeca in een stad aan de andere kant van Nederland? Vampyrella: leuk! gewoon komen hoor, als je maar even zwaait als je binnen bent! |
|
Waarom zijn de meeste GOTH feesten ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ver weg Wiegen Meister ! |
|
dat is vast niet zo hoor? waar woon je dan? er zijn feestjes genoeg als je ze weet te vinden.... |
|
Er zijn er zat in de omgeving van R'dam S_S En omdat ik de tent van naam ken en toevallig weet dat het een studentensoos is.Zou je toch niet raar moeten vinden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Het is wel een relaxt zaaltje, de Wolweze. Ik heb daar met Intestterror opgetreden. Was wel cool afgezien van het publiek en het geluid 11.45: restate my assumptions |
|
voor een dansfeestje is het geluid goed. wolweze is een geschikte plek voor een dergelijk feest. de rest moeten we zelf maken! met welk bandje heb je er gespeeld dan? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |