IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Voor Asherah en Morgan Vorige pagina
VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 08-07-2001 22:34 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

Neen, ik ben nog nooit in ST NIKLAAS geweest, maar ik ken er wel mensen en die heersen vet... dus meot de plaats wel goed zijn... hahahaha


Heaven, once so proud, look as it comes down


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-07-2001 0:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2001 18:46 schreef madeline usher het volgende:
Toffe fuif-ben nog niet zo lang thuis-hihi-was een beetje teveel van het goede gisteren(we sliepen pas om 5 uur AM,maar ja,als je lief naast je ligt ehhh...).En volgende week
weer fuif ginder+metalfest in de Frontline(make my day!!!).Dat belooft wat...


Jep, twas een wijze fuif... ikke veel te stoned, sorry Madeline... (Omdat ik niet veel zinnigs te zeggen had, buiten "Oeie, ik heb wa veel wiet gerookt" en da's ook al niet erg hoogstaand...)

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 09-07-2001 0:11]


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-07-2001 18:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2001 22:34 schreef VUIG het volgende:
Neen, ik ben nog nooit in ST NIKLAAS geweest, maar ik ken er wel mensen en die heersen vet... dus meot de plaats wel goed zijn... hahahaha



Wie ken je daar dan trouwens???


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-07-2001 18:14 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik denk dat ik één van deze dagen nog eens naar St-Niklaas of naar Gent kom(overdag,dan)om een paar platenzaakjes uit te vlooien en op tijd en stond een Duvelke soldaat te maken

Wanneer zie ik jullie nog n's?

Dinsdag 14/8 zit ik in elk geval in Merchtem
(grote New Wave-party met klassieke nummers en veel, véél volk).Nog belangstelling?

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 09-08-2001 20:11]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-08-2001 20:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Misschien herken ik je van op één of andere fuif als ik je zie,Morgan...Btw,wat doe je in Leuven?Studeren aan de KUL of zo...zo ja,wat dan?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 17-08-2001 21:06 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

De kans dat ik op een fuif gezien wordt is wel vrij klein (meestal staat of de muziek, of het gezelschap, of de drank mij niet aan), maar het is altijd mogelijk natuurlijk.

En inderdaad, Germaanse aan de KUL voor mij (onder het motto: ne mens moet toch iet doen eh )



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen