![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ik had dat de T-shirtversie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ja die, maar de voorkant dan wel de versie die S_T linkte. Ik heb ook nog zo'n Burzum shirt met "Coming Soon To A Church Near You" gehad en dan zo'n kaart erop met de locus delicti, zeg maar. Ook vet gay. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-03-2013 22:19] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Deze ligt hier in de kast... ![]() Tsja... ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: :') Beetje krijgeren hoort erbij. Toen ik zestien was waren dat soort streken ook aan de orde van de dag. Nouja, haar verven dan weer niet, maar wel boos kijken en met stom lang haar en provocerende shirtjes rondlopen in mijn legerbroek. Niet best. Cradle of Filth heeft wel een redelijk patent op lelijke shirts, zo te zien: http://theorderofthedragon.com/forum/topics/cradle-of-filth-shirt?id=2260416%3ATopic%3A220790&page=1#comments Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
:') Toevallig ook een "Black Metal ist Krieg"-shirt? Ik heb ook die "touched by jesus fingered by god" gehad; maar kan'm momenteel niet vinden on-line. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Goede bootleg! ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Dimmu clownt er met all-overshirts wel overheen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Heej!! Die had een niet nader te noemen moderator onlangs nog aan! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Nooit merch van gehad, dus met dat bewuste shirt heb ik nooit gekrijgerd, nee. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Is het een idee om Sub Rosa afwasborstels, strijkbouten, schuursponsjes en dergelijke uit te brengen? En die op de eerstvolgende Roadburn aan de bandleden aan te bieden? Ik zie een gat in de markt. Of in ieder geval in Sub Rosa. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Moet Walter ze eerst uitnodigen. *ziet mogelijkheden voor LaCoste-polo met SubRosa-logo* Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Roze polo neem ik aan? ![]() |
|
quote: Die had ik ook. Samen met 2 weken schorsing op de MAVO. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() Behoorlijk gênant, die slogans. ![]() :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:(': Alsof je daarvoor geschorst mag worden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Op die school wel ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ik zou het aanvechten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Mooi topic ook weer, hulde! Maar dat zijn we gewend van ST. Die van Behemoth is ook wel op zijn plaats hier. ![]() |
|
quote: School bestaat niet meer ![]() Wellicht had de schorsing ook een beetje te maken met de manier waarop ik protesteerde toen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: quote: Dan vind ik 2 weken nog meevallen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dat klopt. Ik was niet zo'n lieve jongen als dat ik tegenwoordig ben. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: shirt van D666 veronderstel ik? ![]() |
|
Yep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |