|
Auteur: |
|
|
|
|
Verder wil ik de groeten doen aan Retardo, Revontulia en Herrie! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Groeten aan de lammetjes van Bright_Eyes. |
|
quote: +1 En aan Brighty zelf, Helvy en Sgeity. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 23-03-2013 22:15] |
|
quote:SIKED! Groetjes en rukjes aan de eerstvolgende geposte foto van Brighty. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
IK KRIJG NOOIT GROETJES> Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ook nog de groeten aan Alfie! |
|
quote: GROETEN AAN TOM!!!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
En aan Henk Westbroek. |
|
quote:BELGIEEEEEEE! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ja, maar vooral omdat ie Vara's Vuurwerk presenteerde. |
|
Gezellie hier. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nieuw lultipoc! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
<-- thee |
|
|
|
quote: is dat die van in dubio? signature |
|
quote:Ik weet het nog niet. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 23-03-2013 23:08] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik stond zelfs in dubio, Maar ik nam geen enkel risico jip! signature |
|
|
|
|
|
Ik kwam op Youtube nog een uitzending tegen van 1989 met Disabuse.Word uitgebreid over het album 'Sorrow and Perdition'gepraat. https://www.youtube.com/watch?v=dk50zvFz1eY [Dit bericht is gewijzigd door Danny1979 op 27-05-2018 15:16] "if you stare into the abyss, the abyss stares back at you" |
|
Ik heb 15 afleveringen uit 1987. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zijn deze digitaal? als ik vragen mag? |
Index / Heavy Metal |