IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tattoo conventie in Breda: wie gaan?
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2002 10:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja ik ga sowieso. Leek me leuk om te weten of er meer geinteresseerden zijn.
Het is op 1 en 2 juni.
Meer info:
http://www.tattoojan.nl/tattoofestival/nl/index.html


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 24-05-2002 10:11 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Fuck!!!!! ik wil gaan!!!! Maar ben 1 juni op Ozzfest, en ik blijf in Nijmegen tot 2 Juni...tenzij ik dan de trein naar Breda pak, vanaf Nijmegen...JA!!! Dat ga ik doen...is die tattoo converentie ver van het Station vandaan??


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-05-2002 10:12 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

1 juni.... dan is ozzfest toch??
dan ga ik daar maar heen denk ik omdat ik kaartjes heb


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2002 10:16 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 10:11 schreef Shadowlands het volgende:
Fuck!!!!! ik wil gaan!!!! Maar ben 1 juni op Ozzfest, en ik blijf in Nijmegen tot 2 Juni...tenzij ik dan de trein naar Breda pak, vanaf Nijmegen...JA!!! Dat ga ik doen...is die tattoo converentie ver van het Station vandaan??

Ff zoeken...
<EDIT>
Sportcenter Inslag
Nieuwe Inslag 99
4817GN BREDA
Tel: 076-5215452

Als je deze gegevens in www.locatienet.nl invult krijg je een plattegrond waar te zien is waar het ligt.
Sorry, copy&paste werkt niet.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-05-2002 10:21]


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 24-05-2002 10:32 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2002 10:16 schreef MBMarduk het volgende:
Ff zoeken...
<EDIT>
Sportcenter Inslag
Nieuwe Inslag 99
4817GN BREDA
Tel: 076-5215452

Als je deze gegevens in www.locatienet.nl invult krijg je een plattegrond waar te zien is waar het ligt.
Sorry, copy&paste werkt niet.



Dank u!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-05-2002 22:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*kick*
Niemand meer?


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 27-05-2002 10:43 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

wil wel maar kan nie...


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


G.
Usericon van G.
Posted 27-05-2002 17:00 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 10:43 schreef SilentSinner het volgende:
wil wel maar kan nie...


was jij niet de genen met die waanzinnig mooie tattoo op je onder rug? Die tribel met dat meisje erin.


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 27-05-2002 17:21 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 17:00 schreef G. het volgende:
was jij niet de genen met die waanzinnig mooie tattoo op je onder rug? Die tribel met dat meisje erin.


ja dat ben ik.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 27-05-2002 19:42 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht

misschien.......
Zal er eens over na denken.
2 juni komt mijn maatje na 9 maanden weer terug uit Mexico, dus dan zowiezo niet


God hates us all...


G.
Usericon van G.
Posted 27-05-2002 20:16 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 17:21 schreef SilentSinner het volgende:
ja dat ben ik.


ik vind een tatto niet snel mooi, maar die van jou


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 27-05-2002 20:24 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 20:16 schreef G. het volgende:
ik vind een tatto niet snel mooi, maar die van jou


awwww dat is echt lief!!! dankje hoor
kben er nog steeds blij mee


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 27-05-2002 20:33 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Op de een of andere manier vind ik tattoo conventies maar nix... Misschien komt dat wel omdat ik niet iemand ben die met haar tattoo's te koop loopt. En dat heb je daar wel heel sterk (en dat moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk). Ik denk dat ik me niet prettig tussen "dat soort" mensen voel...

dus ik ga niet;


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 28-05-2002 9:34 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik zal er misscien zijn denk ik als ik even de tijd heb pak ik me fiets en ga ik even kijken in woon in breda


welcome to hell,fuckin, hell yeah


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 31-05-2002 11:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Shit, ik had me in de data vergist; voor mijn gevoel begon het vandaag.
Mja, ik ga zondag want morgen is mijn nichtje jarig en ga ik BBQ-en bij m'n oom.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 31-05-2002 12:32 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Zag nog een leuk uithangbord bij een tattoo-tent: Klaar terwijl u wacht. Wat zou het alternatief zijn???


Bla


G.
Usericon van G.
Posted 31-05-2002 15:18 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 11:51 schreef MBMarduk het volgende:
Shit, ik had me in de data vergist; voor mijn gevoel begon het vandaag.
Mja, ik ga zondag want morgen is mijn nichtje jarig en ga ik BBQ-en bij m'n oom.


hmmm zondag ...dat bied wel weer perspectief


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2002 12:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik ben weg.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-06-2002 20:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben gisteren geweest.. Toch allemaal wel veel van hetzelfde... Wel een gave broek aangeschaft...



G.
Usericon van G.
Posted 04-06-2002 18:28 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2002 12:44 schreef MBMarduk het volgende:
Ik ben weg.


en hoe was het dan, heb ik veel gemist...behalve jou


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2002 18:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou nee niet veel.
Ik vond het iig wel enigszins leuk omdat ik bij de booth van mij voormalige tattoeerder wat pils heb gekregen en met mensen heb zitten babbelen maar om nou 4-5 uurtjes te vullen was het niet bepaald geweldig.
Veel bloot dat wel.
Relaxte sfeer.
Jammer dat er haast NIETS op het gebied van metal te bespeuren was.


G.
Usericon van G.
Posted 04-06-2002 18:52 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 18:33 schreef MBMarduk het volgende:
Nou nee niet veel.
Ik vond het iig wel enigszins leuk omdat ik bij de booth van mij voormalige tattoeerder wat pils heb gekregen en met mensen heb zitten babbelen maar om nou 4-5 uurtjes te vullen was het niet bepaald geweldig.
Veel bloot dat wel.
Relaxte sfeer.
Jammer dat er haast NIETS op het gebied van metal te bespeuren was.



Bloot heb ik die dag meer dan genoeg gezien


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen