|
Auteur: |
|
|
Tja ik ga sowieso. Leek me leuk om te weten of er meer geinteresseerden zijn. Het is op 1 en 2 juni. Meer info: http://www.tattoojan.nl/tattoofestival/nl/index.html |
|
1 juni.... dan is ozzfest toch?? dan ga ik daar maar heen denk ik omdat ik kaartjes heb REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ff zoeken... <EDIT> Sportcenter Inslag Nieuwe Inslag 99 4817GN BREDA Tel: 076-5215452 Als je deze gegevens in www.locatienet.nl invult krijg je een plattegrond waar te zien is waar het ligt. Sorry, copy&paste werkt niet. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-05-2002 10:21] |
|
quote: Dank u!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
*kick* Niemand meer? |
|
wil wel maar kan nie... " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: was jij niet de genen met die waanzinnig mooie tattoo op je onder rug? Die tribel met dat meisje erin. |
|
quote: ja dat ben ik. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
misschien....... Zal er eens over na denken. 2 juni komt mijn maatje na 9 maanden weer terug uit Mexico, dus dan zowiezo niet God hates us all... |
|
quote: ik vind een tatto niet snel mooi, maar die van jou |
|
quote: awwww dat is echt lief!!! dankje hoor kben er nog steeds blij mee " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Op de een of andere manier vind ik tattoo conventies maar nix... Misschien komt dat wel omdat ik niet iemand ben die met haar tattoo's te koop loopt. En dat heb je daar wel heel sterk (en dat moet iedereen lekker zelf weten natuurlijk). Ik denk dat ik me niet prettig tussen "dat soort" mensen voel... dus ik ga niet; If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik zal er misscien zijn denk ik als ik even de tijd heb pak ik me fiets en ga ik even kijken in woon in breda welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Shit, ik had me in de data vergist; voor mijn gevoel begon het vandaag. Mja, ik ga zondag want morgen is mijn nichtje jarig en ga ik BBQ-en bij m'n oom. |
|
Zag nog een leuk uithangbord bij een tattoo-tent: Klaar terwijl u wacht. Wat zou het alternatief zijn??? Bla |
|
quote: hmmm zondag ...dat bied wel weer perspectief |
|
Ik ben weg. |
|
Ik ben gisteren geweest.. Toch allemaal wel veel van hetzelfde... Wel een gave broek aangeschaft... |
|
quote: en hoe was het dan, heb ik veel gemist...behalve jou |
|
Nou nee niet veel. Ik vond het iig wel enigszins leuk omdat ik bij de booth van mij voormalige tattoeerder wat pils heb gekregen en met mensen heb zitten babbelen maar om nou 4-5 uurtjes te vullen was het niet bepaald geweldig. Veel bloot dat wel. Relaxte sfeer. Jammer dat er haast NIETS op het gebied van metal te bespeuren was. |
|
quote: Bloot heb ik die dag meer dan genoeg gezien |
Index / Algemeen |