|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Old school Thrash Metal in de stijl van: Destruction, Kreator en Slayer. https://www.facebook.com/DISTILLATORNL [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-09-2020 23:18] Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Gaaf |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Vet! |
|
DISTILLATOR komt naar Hoogeveen voor de release (noord-Nederland) van hun debut album: “Revolutionary Cells”! Distillator is inmiddels geen onbekende meer in de Nederlandse metalscene. Deze 3 koppige 80’s thrash metal formatie uit Enschede timmert hard aan de weg in binnen- en buitenland. Zo zijn (maar liefst in 2 jaar tijd) meer dan 70 optredens gespeeld in landen als Finland, Portugal, Frankrijk, Belgë en Duitsland. Heeft de band een demo opgenomen en wordt nu een volwaardige CD uitgebracht bij het Belgische Empire Records. Gekleed in spandex en gehuld in kogelriemen beuken deze heren er live fanatiek op los. Een must-see voor elke old-school thrash fan! Als support zal Overruled de zaal opwarmen. Na een aantal line-up wisselingen zijn de heren weer compleet en klaar voor een potje ouderwetse Heavy Metal! De Thrash Metal band Deathisfaction uit Nijmegen zal de avond openen. entree: 6 euro Zaal open: 20:30 Als je voor 21:00 uur binnen bent krijg je 1 gratis consumptie www.hetpodium.nl Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Is dat albunm online nog ergens te beluisteren of is ie heel erg old school? |
|
quote: |
|
quote: Thanx! |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Erg goede band, hun cd bevalt mij prima, thrash zoals het hoort! Alleen live graag een 2e gitarist. Ik hoop dat ze het ver gaan schoppen in ieder geval. |
|
Ze zijn net met dat 70.000 tons of metal cruise schip mee geweest, dus met dat aan de weg timmeren zit het wel goed. |
|
quote:Cruise schip... Weg timmeren... Right. Boeiender |
|
Oh ja, dit was een beetje een zeikforum... |
|
Cruise schip? Dat is toch dat feestje voor metalfans met meer geld dan smaak? Maar Distillator is wel een erg prima bandje hoor. |
|
quote:mooi. ik hoop dat ze goed zijn ontvangen! |
|
quote: als ze manilla road boeken hebben ze wel smaak hoor ;-) |
|
Children of Bodom, Delain, Cradle of Filth, Dragonforce, Epica, Lacuna Coil, Subway to Sally... Zo'n line-up kan geen enkele band meer recht trekken. |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
fijn signature |
|
quote:Gaaf! Leuk, lekker When your people matter, menstrual health matters |
|
Superstrakke slaggitaren, zeg! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nav deze band kunnen de volgende thrashbands ook wel smaken: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Deathisfaction best wel kut naam. TUFKAM |
|
Alkoholizer ken ik volgens mij. Later ff luisteren. Thanks When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jammer dat die band niet meer bestaat. Was live erg overtuigend, zelfs in een kutkantinezaaltje. Nog wat verse Distillaat: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |