IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Roger Waters Gelredome 18 juli 2013
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-03-2013 22:00 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Extra concert Roger Waters in Gelredome
Vanwege de voorspoedige kaartverkoop voor het concert dat Roger Waters van Pink Floyd in de Amsterdam Arena geeft, is een extra concert toegevoegd in het Gelredome in Arnhem.

Dat meldt organisator Mojo Concerts maandag.
Het extra concert vindt plaats op donderdag 18 juli in Arnhem, waar Waters repeteert voor zijn aanstaande tournee rondom het Pink Floyd-album The Wall.
De kaartverkoop voor het concert van Waters in het Gelredome start vrijdag 29 maart om 10.00 uur.
Arena
Er zijn ook nog kaarten beschikbaar voor het concert dat Waters op zondag 8 september geeft in de Amsterdam Arena.
In april 2011 was de zanger van Pink Floyd ook al drie avonden in het Gelredome te zien met The Wall. Het album werd op 7 februari 1980 voor het eerst integraal uitgevoerd in Los Angeles.
Door: NU.nl/Pierre Oitmann

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 28-03-2013 13:09 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

gaat-ie nou weer exact dezelfde show uitvoeren als de vorige The Wall-tour? (2011 of 12 (?))

100% anti-Kvelgeest

nark
Usericon van nark
Posted 28-03-2013 13:11 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Lijkt mij wel ja.....

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-03-2013 13:13 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Is inderdaad dezelfde show, en ik ga er gewoon weer heen. Twee keer The Wall dit jaar dus

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Daops
Usericon van Daops
Posted 28-03-2013 15:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik zit hier ook serieus te twijfelen om twee keer te gaan..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2013 16:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien ook maar weer 2x gaan. Net als de vorige keer.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-03-2013 18:37 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 13:13 schreef Ralph het volgende:
Is inderdaad dezelfde show, en ik ga er gewoon weer heen. Twee keer The Wall dit jaar dus

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-03-2013 19:15 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 28 maart 2013 16:33 schreef XXL het volgende:
Misschien ook maar weer 2x gaan. Net als de vorige keer.

Dat had ik dus de vorige keer willen doen, en aangezien ik daar nog steeds van baal ga ik dat dit keer goed maken

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

nark
Usericon van nark
Posted 18-07-2013 15:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Onder weg...........

Dying Embrace
Posted 18-07-2013 18:12 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Bij de Mac

Buried
Usericon van Buried
Posted 22-07-2013 20:03 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Gezien in Werchter, wat was dat goed zeg

Dying Embrace
Posted 22-07-2013 20:06 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Vanuit de Gelredome zelf was het beter te zien, maar inderdaad het was weer super.

September nog een keer.
Niet in de Gelredome though...

nark
Usericon van nark
Posted 22-07-2013 20:09 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Was het in werchter ook zo rustig trouwens.
Was wel gaaf om de ruimte te hebben en alles een keer fatsoenlijk mee te maken, wat een show...........

Dying Embrace
Posted 22-07-2013 20:12 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ik was eigenlijk wel blij dat het niet zo druk was.
Het was zo al warm genoeg daar binnen.

nark
Usericon van nark
Posted 22-07-2013 20:15 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

In dit filmpje kun je dat wel goed zien hoe rustig het was...
Niet erg idd....

Buried
Usericon van Buried
Posted 22-07-2013 20:32 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Wow, erg weinig volk daar precies! Werchter had een goeie 35000 man, maar die weide kan veel meer aan, waardoor een deftige plaats vinden nooit een probleem was. Nog steeds overdonderd erdoor trouwens, wat een concert

Dying Embrace
Posted 22-07-2013 20:48 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Mogelijke oorzaken:
Relatief late aankondiging van dit extra concert
Extra concert ongeveer 1.5 maand eerder dan het 'normale' concert
Midden in de vakantieperiode

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 22-07-2013 20:49]

adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 22-07-2013 21:01 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

Voor mij eerste keer. Wat een fantastische show. Viel me wel op dat de "live"-beelden die op de muur geprojecteerd waren duidelijk niet live waren. Hierdoor moest Roger enigszins halfhartig dezelfde bewegingen enzo doen als op de opname wat er in mijn ogen beetje gek uitzag. Pauze tussendoor had voor mij ook niet gehoeven, maar is voor de muzikanten wel prettig natuurlijk met zo'n lange show.

Buried
Usericon van Buried
Posted 22-07-2013 21:19 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Verbaasde me ook over het feit dat die beelden er zo professioneel uitzagen hehe.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2013 6:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2013 20:48 schreef Dying Embrace het volgende:
Mogelijke oorzaken:
Relatief late aankondiging van dit extra concert
Extra concert ongeveer 1.5 maand eerder dan het 'normale' concert
Midden in de vakantieperiode

Ik snapte die extra show al vanaf het begin niet helemaal.

Die in de Arena was nog lang (en is nog steeds) niet uitverkocht. Er zijn zelfs nog veldkaarten beschikbaar.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

nark
Usericon van nark
Posted 23-07-2013 16:07 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik begreep dat ze de boel daar al een week of twee hadden staan en dit een soort tryout was die er achter aan is geplakt.....
Zo iets...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com