|
Auteur: |
|
|
gaat-ie nou weer exact dezelfde show uitvoeren als de vorige The Wall-tour? (2011 of 12 (?)) 100% anti-Kvelgeest |
|
Lijkt mij wel ja..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Is inderdaad dezelfde show, en ik ga er gewoon weer heen. Twee keer The Wall dit jaar dus http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik zit hier ook serieus te twijfelen om twee keer te gaan.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Misschien ook maar weer 2x gaan. Net als de vorige keer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Dat had ik dus de vorige keer willen doen, en aangezien ik daar nog steeds van baal ga ik dat dit keer goed maken http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Onder weg........... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Bij de Mac |
|
Gezien in Werchter, wat was dat goed zeg |
|
Vanuit de Gelredome zelf was het beter te zien, maar inderdaad het was weer super. September nog een keer. Niet in de Gelredome though... |
|
Was het in werchter ook zo rustig trouwens. Was wel gaaf om de ruimte te hebben en alles een keer fatsoenlijk mee te maken, wat een show........... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik was eigenlijk wel blij dat het niet zo druk was. Het was zo al warm genoeg daar binnen. |
|
In dit filmpje kun je dat wel goed zien hoe rustig het was... Niet erg idd.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wow, erg weinig volk daar precies! Werchter had een goeie 35000 man, maar die weide kan veel meer aan, waardoor een deftige plaats vinden nooit een probleem was. Nog steeds overdonderd erdoor trouwens, wat een concert |
|
Mogelijke oorzaken: Relatief late aankondiging van dit extra concert Extra concert ongeveer 1.5 maand eerder dan het 'normale' concert Midden in de vakantieperiode [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 22-07-2013 20:49] |
|
Voor mij eerste keer. Wat een fantastische show. Viel me wel op dat de "live"-beelden die op de muur geprojecteerd waren duidelijk niet live waren. Hierdoor moest Roger enigszins halfhartig dezelfde bewegingen enzo doen als op de opname wat er in mijn ogen beetje gek uitzag. Pauze tussendoor had voor mij ook niet gehoeven, maar is voor de muzikanten wel prettig natuurlijk met zo'n lange show. |
|
Verbaasde me ook over het feit dat die beelden er zo professioneel uitzagen hehe. |
|
quote: Ik snapte die extra show al vanaf het begin niet helemaal. Die in de Arena was nog lang (en is nog steeds) niet uitverkocht. Er zijn zelfs nog veldkaarten beschikbaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik begreep dat ze de boel daar al een week of twee hadden staan en dit een soort tryout was die er achter aan is geplakt..... Zo iets... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Index / Concerten |