|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Iconoclast Dream is ook nog wel ok. Van die nieuwe vind ik trouwens het eerste nummer geniaal en het 2e nummer echt "filler". Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
Melechesh - The Epigenesis Faustian Spirit of the Earth |
|
Paysage d'Hiver - Das Tor |
|
Rise and Fall - Into Oblivion Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
2002 - Jihad (EP) by The Meads of Asphodel |
|
Pensées Nocturnes - Nom d'une pipe |
|
Cryptopsy - None So Vile blijft een prachtplaat Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oh, die heb ik nog nooit geluisterd. Eens checken. quote: |
|
quote: Omdat je schreef dat het je aan Kickback deed denken heb ik dit ook maar eens opgezocht op d'n YouTube. Heel goed te doen, daar gaan we eens een schijfje van aanschaffen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Enthroned - Diabolic Force Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:De laatste plaat 'Guillotine' staat nog als paywatjewilt op bandcamp. http://thepsykeproject.bandcamp.com/album/guillotine-full-album |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Erik Satie - Complete Piano Works |
|
Emperor - Grey Faustian Spirit of the Earth |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
Gezien de aanwezigheid van Argh: Genghis Tron - Board Up The House Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ludovico Einaudi - Una Mattina (CD) |
|
quote: Hehe. Nooit echt begrepen die plaat. Niet lang de aandacht bij kunnen houden helaas. Niet verkeerd, daar niet van.. maar iets teveel hak op de tak geloof ik. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
quote: Ik ga luisteren. Al onderbreek ik nu wel mijn chill sessie met Return of the space cowboy. Hm Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Klinkt goed. Weer wat richting With no human... (valt niet meer te overtreffen) maar dan veel gepolijster. Wie doet er vocals op dit album? Het refrein lijkt wel een beetje nu-metal achtig (qua zang) verder weer fijne gabber beats en drumcomputerror. Ja dit kan wel wat gaan worden weer! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-04-2013 2:13] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik hoor Fabban en iemand anders. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |