|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wow, te gek maar geeft hij alleen een clinic in st.niklaas of ook op andere plaatsen, is deze info nog ergens terug te vinden op een internet site??? |
|
quote: Tsja .. het zal wel weer aan mij liggen: - Wie is Marty Friedman? - Wat the fuck is een clinic? - Waar ligt Sint-Niklaas? |
|
quote:´cli·nic (de ~) [sp.] 1 training aan een groep spelers onder leiding van een topspeler Opzoeken is ook een kunst... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: - Waarom reply je in dit topic? Zenial |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja.. daar heb je wel een punt.. |
|
Wie is Marty Friedman ??????? Hoe kun je zo'n vraag stellen. Schaam je diep !!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: FF een tip : KOM UIT JE EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Sorry ik verveel me.. maar om je gerust te stellen .. Mr Megadeth is mij niet geheel onbekend hoor |
|
damn dan ben ik op vakantie (en sowieso voor een doordeweekse dag is het mij iets te ver ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Sint Niklaas WTF ligt dat Voor de Rotterdammers onder ons: Ben Blauw (ja zo heet hij echt) geeft op 3 december een clinic in het SKVR gebouw.. Voor degenen die hem niet kennen -- Ben is een hele goede gitarist quote: Bron: www.skvr.nl |
|
quote: hmmm daar zou ik wel graag bij willen zijn, vanavond eens in mn agenda spieken hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ben Blauw? Die werkt overdag bij Ben? En is 's avonds altijd bezopen ofzo? Zo'n naam regeert. "Aangenaam, Ben Blauw". |
|
quote: Waaaiii!!! Daar moet ik naar toe!!! |
|
quote: Ben Blauw heb ik jaren geleden een paar keer zien spelen met First Avenue, echt zo'n soft-rock bandje was dat ... |
|
Ik heb net bericht gekregen dat er een plaats gereserveerd is voor mij! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik weet niet of de vorige reply te maken heeft met de friedman clinic of de andere clinic ; by the way ,ik weet ook niet waar Sint-Niklaas ligt . |
|
De Friedman Clinic natuurlijk! St-Niklaas is in België, ergens in de buurt van Antwerpen ofzo (tussen Gent en Antwerpen). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik kan geen website vinden over deze clinic . weet iemand misschien de website ? |
|
quote: Hij speelde van '81 tot '85 in Highway Chile.. Daarna is hij zijn eigen melodieuze hardrockband Helloïse begonnen die nog steeds (na 2 albums RIP en in '98 weer bijeengekomen) bestaat. Daar zit trouwens ook een oud-lid van Vengeance in (waar Arjan Lucassen ook in speelde) -- nl. Ernst van Ee op drums. Ik neem aan dat hij daarnaast in meerdere side-projects speelt, zoals First Avenue Maar, een zeer goede gitarist, dus de clinic is imho zeer de moeite waard |
|
|
|
quote: AAAAAaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgghhhhhh!! Dat is fucking morgen al!! heerscher de heersch! |
|
Uh? Dat was toch vandaag... |
|
quote: Kuch: quote: |
|
Haja, in Holland dan... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |