|
Auteur: |
|
|
Speelvolgorde: Distillator, Merciless Terror, Faces of Cain. https://www.facebook.com/events/464167920297096/ Wees daar Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Als je langs wil komen om te zien dat je dat toch echt fout hebt betaal ik je kaartje wel hoor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat is al de 3e keer dat iemand mijn kaartje wil betalen deze week. Zo lekker is m'n ass nou ook weer niet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Daar is het ook niet om te doen, weest gerust! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nummer van Distillator: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jiaaaaa timmeren, ik heb er zin in! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Timmeren wordt het zeker! In ieder geval door jullie en onze Engelse vrienden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Toch een betere line-up dan zaterdag as. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: zouden ze slayer leuk vinden? |
|
quote:Nee, ze houden wel van hoofdletters. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nee Enskedese Kopknikkers Bende |
Index / Concerten |