![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() Speelvolgorde: Distillator, Merciless Terror, Faces of Cain. https://www.facebook.com/events/464167920297096/ Wees daar ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Als je langs wil komen om te zien dat je dat toch echt fout hebt betaal ik je kaartje wel hoor ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Dat is al de 3e keer dat iemand mijn kaartje wil betalen deze week. Zo lekker is m'n ass nou ook weer niet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Daar is het ook niet om te doen, weest gerust! No dogs, no masters. ![]() |
|
Nummer van Distillator: No dogs, no masters. ![]() |
|
Jiaaaaa timmeren, ik heb er zin in! Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
|
Timmeren wordt het zeker! In ieder geval door jullie en onze Engelse vrienden ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Toch een betere line-up dan zaterdag as. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: zouden ze slayer leuk vinden? ![]() |
|
quote:Nee, ze houden wel van hoofdletters. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Nee Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |