|
Auteur: |
|
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik snap het wel, maar begrijp het niet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Dit is niet de manier, om hier feesten of concerten aan te prijzen. Kijk eerst eens goed rond hoe anderen het doen, denk dan goed na en post dan iets waar we wat aan hebben. Uit de titel is niet op te maken waarover het gaat en de tekst in je bericht is ook om te huilen zo slecht. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-04-2013 20:09] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
sorry man, zo was het niet bedoelt. ik zal er rekening mee houden! excuus. |
|
quote: Dat schreeuwt om een ST-smiley. quote: De muzeikfabreik. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik denk net zoiets als: als je (toevallig) in de buurt bent een biertje doen? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 05-04-2013 21:07] |
|
quote: Heineken op tap? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
jammer dat ik doelbewust in de buurt ben [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-04-2013 22:19] signature |
|
Zeg maar Hylke, ben je een beetje lekker dan? Doe eens foto's posten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Vond ik leuk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 06-04-2013 12:45] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Graag gedaan. |
|
quote:Theatraal!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Meh. Toch bedankt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
unfuckable? signature |
|
Misschien met het licht uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
it always is signature |
|
Jou zou ik anders wel gewoon met het licht aan doen hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dan ben je ook wel de enige signature |
|
quote: Mooi! Wanneer? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
even afstemmen met Sarah signature |
|
Prima! Ik hoor het wel dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Index / Muziek algemeen |