|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is het een dvdspeler in je PC? |
|
Nee, het is een los apparaat. Hmm, en die afstandbediening hack met de gewone afstandbediening van het apparaat zelf werk trouwens wel gedeeltelijk. Ik toets "PLAY 159", dan kan ik de code invoeren. De gangbare code is dus "222 222 005 255 PLAY". Maar dan "hangt" 'ie. Ligt misschien aan de firmware versie. Nu weet ik niet of het verstandig is een firmware upgrade te doen. |
|
Hahahaha nee hoor, heeft weer iemand een stand-alone gekocht... Met een dvd speler in je compu was het met een simpel stukje software wel gelukt, maar nu... Zenial |
|
Dude, ik heb je al eens uitgelegd dat dat bij mij niet gaat werken. |
|
heb jij de boven staande dvd speler? ik ook..ik heb em laten chippen..voor weinig. Bij de audio boer hier in stad.. Suck my piss |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
yep zoiets jaH Suck my piss |
|
quote: Weet ik, maar het blijft leuk om erover te zeiken Zenial |
|
quote:Nee, ik heb een 622, niet die op de foto (welke is dat?). Maar ik hoef hem dus niet te chippen, want ik kan met mijn afstandsbediening een code ingeven. Alleen blijft hij na de code hangen. Dus mijn gok is dat het aan de firmware ligt. |
|
quote: Als je in de buurt van Emmeloord woont, ga dan eens naar ITC (www.itccomp.nl); zij maken tegen betaling je DVD-speler regiovrij. Er zijn trouwens wel meer bedrijven die dit doen hoor! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Verder kan ik zowiezo iedereen aanraden een dvd speler te kopen die in je pc moet... die geven ook een veel mooier beeld dan een stand alone! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Tsja... maar als je dan een keer een film wilt kijken op een groter dan 17/19" scherm, dan moet je weer moeilijk gaan doen met kabels en software enzo om dat ding op je tv aan te sluiten.. |
|
Hirogen heeft zijn Standalone ook regio vrij gemaakt met een stukje gedownloade software, die heb ie toen op een crom gebrand en met een paar knop drukken geladen in de speler. beetje vaag dat computer dvd spelers bete beeld zouden geven dan stand alone's. volgens mij is het andersom. een goede standalone is natuurlijk wel duurder. |
|
quote: Ja.. het ligt dus ook NIET aan je dvd speler dat het beeld op de tv slechter is dan op de pc .. Standalone zijn duurder en waarschijnlijk ook wel beter.. maar tv-schermen zijn over het algemeen gewoon veel en veel slechter dan computerschermen. |
|
Ha, bedankt Linknl. Ik zit er over te denken om mijn firmware the flashen, maar ik weet niet of dat wel goed gaat. Heb geen zin om de speler te verkloten. Misschien moet ik idd maar eens in de buurt een electronicazaak of zo opzoeken en vragen of zij een oplossing hebben. Maar ik doe het liever zelf; kost geen geld en ik ben weer een 'ervaring' rijker. |
|
quote: is niet waar... En Vargen666 ik zou niet met firmware e.d. aan de haal gaan. Codes e.d. ook niet....wel eens geprobeerd, kreeg ik ipv een Philips menu een Loewe menu! de standaard frimware word dus gebruikt door meerdere fabrikanten.... Ik heb zelf een Philips DVD-711...getjipt..nooit problemen gehad...ook niet met RCE beveiliging.... http://www.dvdtalk.com/rce.html [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-10-2002 15:55] Suck my piss |
|
quote: Bullshit Als je een slechte koopt, ok, maar de meeste echte standalone DVD-spelers geven supermooi beeld, en de DAC's die er voor het geluid in zitten zijn ook wel even iets beter.. |
|
quote:Hmm, te laat. Ik heb al een flash gedaan naar een nieuwe firmware versie. Maar hij werkt nog steeds. Alleen krijg ik die regio hack nog steeds niet aan de praat. |
|
Mijn DVD-player heb ik regiovrij gemaakt met software, zoals Linknl al zei. Ik heb de software van mijn DVD-player gedowngrade, van versie 9 naar versie 8. Dit omdat ik versie 8 op regio 0 (regiovrij) kon zetten. Maar ik moest alle instructies wel precies opvolgen, want anders zou de kans groot zijn dat het mis zou gaan. Ik heb ongeveer een stuk op 15 regio 1 dvd's. Heads I win, tails you lose |
|
Hirogen, welke merk en type speler heb je dan? Ik had een mail naar een gast gestuurd die een Philips DVD622 gehackt heeft. En hij zei dat je een RC6 hack uit moet voeren. Dit komt dus neer op het aanschaffen van een universele (dure) remote, of zelf een maf ding met een ledje bouwen voor achter aan je PC (wat ik niet vertrouw). Anyway, ik snap nog steeds niet dat ik met mijn eigen remote van de speler zelf wel in het invoergedeelte voor de regio code kan komen, maar dat hij de code niet accepteert. Ik heb de firmware trouwens geupgrade (er zat al de laagste versie op geloof ik), maar nog steeds lukt het me niet. |
|
heb een van de eerste provision (blokker) dvd spelers. geweldig ding, hij vreet alles (dvd/vcd/svcd/mp3/writable/rewritable) en is regio vrij! |
|
quote: tof is dat he? dat kreng van mij ook behalve mp3 :-( hoop dat er ooit nog een firmware hack voor komt... Suck my piss |
|
quote: Ik heb een Cyber Home AD-M 512 Ik heb juist deze gekocht omdat deze nl. heel erg gemakkelijk zelf regiovrij te maken was. En omdat deze ook alles afspeeld (DVD, CD, MP3, CD-R / RW, VCD, SVCD). Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor DVD. Ik ben er hardstikke tevreden mee. Heads I win, tails you lose |
|
Ziet er erg stoer uit! Ik moet toegeven dat ik bij mijn aanschaf destijds helemaal niet aan regio's gedacht had. Heb er alleen op gelet of hij wel CD-r aan kon, en mogelijk MP3. Nou, al die meuk kan hij dus maar nu dat regiovrij nog. |
|
quote: Hier heb ik juist wel opgelet, want ik had de Nightmare On Elmstreet Box (regio1) al in huis voordat ik überhaupt een DVD speler had. Regiovrij was voor mij prioriteit 1. 2 jaar terug was het nog wel interessant om regio 1 DVD's te kopen. Nu niet meer. De regio 2 dvd's zijn nu net zo goed als regio 1 DVD's, dit was 2 jaar geleden wel anders. Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |