|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt ivm het gekozen alternatieve topic. |
|
leuk dit, ik hou ook een plakboek bij vanaf m'n eerste concert als een 13 jarige rekel met m'n broer mee en ik plak nu nog steeds in |
|
quote: 1993 met die Mercyful Fate reunie was voor mij ook de laatste keer. Vond het toen veel te massaal worden. Eerste keer was 1987 voor me, toen tot op het bot natgeregend en ook nog een Stryper bijbel tegen m´n hoofd aan gehad tot en met 1993 geen enkele editie gemist. Ieamnd heeft lopen kloten op de Nederlandse wiki-pagina van Dynamo Open Air want er staat dat in 1989 er een band genaamd Fatal Destiny speelde terwijl het toch echt alleen maar Armored Saint, Forbidden, Holy Moses, Sacred Reich, Savatage, Sleeze Beez waren hahahaha [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 11-04-2013 12:15] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Haha! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zeven keer een Stryper bijbel tegen de knar dus... |
|
Ik moest even nadenken... Posters mogen ook best, vind ik. Het gaat toch eigenlijk over het concert zelf. En ik ben blij dat ik die poster heb. Kan ik 'em weer eens posten, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-04-2013 22:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-04-2013 23:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die had je al een keer gequot, niet fijn zo'n grote afbeelding elke keer. Kun je hem weghalen? |
|
Tuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dankjewel. Had ook even de imgtags kunnen weghalen. Mindfunk maakte zeker funkmetal? Nooit meer wat van gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-04-2013 23:45] |
|
quote: alle drukken Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vreemd. Ben die Dynamo ook geweest. Maar kan me eigenlijk alleen nog maar Biohazard, Suïcidal en Fate herinneren. Mindfunk was volgens mij een band met mensen uit verschillende bands, zat ook iemand van MOD bij. Vrij standaard metal, dacht ik. Ben toen Fate wezen kijken omdat Ulk het gaaf vond, ik hield toen alleen maar van hardcore en crossover en punk. Daarna was ik om voor de King. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: Dweezil Zappa, valt wel op tussen al die andere namen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Niet op het festival zelf, ik kan me die man niet herinneren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die laatste was nog wel apart. We komen met een paar lui het "campingterrein" van via rock oplopen en wannes van pentacle komt met een onthutst gezicht op ons afgelopen. "Venom heeft afgezegd!", zegt hij. Ik zeg zoiets als: "Dus Mercyful Fate is nu de headliner? Wat vervelend!" Nou ja, ik was blij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hier begon het voor mij allemaal: de gabbers die voor het experimentele en rauwe werk gingen heetten toendertijd 'terrorheads' en ik kon me er mee identificeren [Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 11-05-2013 18:53] |
|
Over gabber en zo gesproken, de laatste keer dat ik de tunnel of terror betrad, hehe. Slecht georganiseerd feest, zeg. Je softdrugs werden bij de ingang afgepakt en de eerste tent die je ziet op het terrein was de plek om je pillen te laten testen. Pffff. Met de boot heen en terug. Vooral terug was een drama, die schipper was niet wakker te krijgen. Iig, weer een paar kaartjes gevonden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niet te lezen, sorry! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-04-2014 21:19] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tuurlijk man, soft drugs op een gabber party dat kan niet he. Weet zeker dat je met je zak pillen wel door was gekomen. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Jammer dat die laatste niet doorging. VIESPEUK!!! |
|
quote: Hier was ik ook bij, gave shit was dat! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb je niet herkend, had je nog haar toen? VIESPEUK!!! |
|
Toen was ik 19, dus ja! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |