|
Auteur: |
|
|
Tegenwoordig is een behandeling gratis, maar als je niet komt moet je betalen. Logika. |
|
Jeetje, ik zou de ombudsman bellen als ik jou was. Die weten vast wel of dit normaal is en wat je eraan moet doen. Veel succes! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
wel vaag, ikw as ook een tijdje onverzekerd, maar toen zeiden ze bij de ziekte kosten verzekering dat ze de periode alsnog verzekerde dat in onverzekerd was (waar ik gewoon het normale tarief voor betaalde) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja.. en ik kom er dus net achter dat ik volgens mn bankafschriften wel gewoon maandelijks betaald heb |
|
quote:Ooh, dan heb je volgens mij een mooie poot om op te staan. Het is namelijk aan de verzekeringsmaatschappij om jou er van op de hoogte te houden als er iets niet in orde is met je verzekering. Ik heb, nadat ik op mezelf ben gaan wonen, nog twee jaar bij m'n ouders verzekerd gestaan.. puur omdat we er nooit aan gedacht hebben. Maar de verhuizing is wel bij de verzekering opgegeven en aangezien de premie gewoon netjes betaald is heeft de verzekeringsmaatschappij direct erkend dat zij fout zaten. Ik zou zeggen, neem contact op met een rechtwinkel of iets dergelijks om te vragen wat de situatie precies is. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-10-2002 14:24] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: van de tandarts?? bij mijn tandarts niet hoor, moet zelf 20 pleuro meenemen, dat ik dan voor 75% kan terug vragen aan de amicon |
|
geld meenemen naar de tandarts? ohh...hmm... vaag. |
|
een maat van me heeft hetzelfde gehad en die is een rechtzaak begonnen, en het gaat de goede kant op voor me maat. hij heb volgens mij al gewonnen en ze zijn nu aan het bekijken hoeveel die van Amicon krijgt geloof ik. ik zal het wel even navragen hoe het precies zit. |
|
anyway, Helmet, thanx. we zijn er achteraan. ik en Amicon hebben het samen nog nooit goed gehad. ook die andere vage instanties mogen mij niet zo. ik heb al 4 keer gehad dat ze een fout sofi nummer van mij hadden.. begonnen ze te kutten van "ja.. u verdiende vorig jaar 8000 euro per maand en nu moeten uw ouders dit en dat betalen blablabla" uh, ik ga naar school - heb geen inkomen! 4 KEER! GET YOUR SHIT TOGETHER BEFORE WE BURN IT DOWN! thanx mensen v/d reacties |
|
quote:Ach, ik heb altijd ruzie gehad met IBG ... helemaal in het begin ben ik ooit dubbel in het systeem terecht gekomen en tot op heden (6 jaar later) is het nog steeds niet opgelost. Op een gegeven moment kreeg zelfs mijn vader formulieren aangaande zijn studie... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja echt? beter! |
|
quote: oh my god...! ja, IBG. dear lord... |
|
hey was er eerder ook niet een topic over dit gedoe? |
|
Dit lijkt op iets wat Amicon mij pakweg een jaar geleden geflikt heeft. |
|
really? hoe is dat afgelopen? gaven ze hun fout aan? |
|
quote: "meneer u staat niet meer bij ons ingeschreven" "ja dat weet ik, ik heb mezelf uitgeschreven" "waarom krijgt u dan nog studiefinanciering?" "eeeuh, wie werkt hier nou bij de ibg?" "meneer als u zo gaat beginnen kunnen we dit ook via de deurwaarder afhandelen" My madness, my sadness |
|
quote:Nee, ik moest betalen, aangezien er enige kromme logica achter zat... was toen 660 gulden geloof ik. Maar bedrijven proberen andere bedrijven en particulieren ALTIJD te naaien. Ik kon er verder niets aan doen, moest betalen. Overigens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1358 |
|
quote: mmmm behoorlijk kut, en wat betreft die supermarkt : tering wat zielig! |
|
quote: kut man! ja wat blijkt nou bij mij: mn stagebedrijf van toen had de verzekering die ik bij hun had niet afgemeld toen ik weer naar school! stelletje klojo's. fout van bedrijf+instantie. en wie mag betalen: ik. REVENGE!!!!!! to be continued hehe [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 15-10-2002 17:55] |
Index / Algemeen |