|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah damn, dan ben ik net naar de show van Goatscrotum, Goatbelly en Goat back to the Zoo. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Is dit in Gouda of in Goata? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Goatulistum is Botulistum met Funeral Goat-leden? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Volgens M-A bestaan ze niet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Is een vorige week verzonnen gelegenheidsformatie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hebben ze al materiaal? Zo niet dan resoluut slotje. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
In de Goat. |
|
Goat lekker, zo. Ja hoor... |
|
quote:Ik heb 't in de goate ja. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Mensen die de naam niet herkennen blijven lekker thuis.. |
|
quote:Goat toch weg man, ik kom lekker toch! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Mag dat wel? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ik betaal dus ik bepaal. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: zo wordt die naam nooit bekend natuurlijk... I am mine own redeemer...! |
|
quote:Is allemaal inside-circle-jerk/incrowd/inteelt. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Aanwezig in Gouda. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Aanwezig op Deathkult |
|
quote: Swaggoat? Wat een Meh-topic! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kaarten zijn geregeld. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Omhoog als een erecte geitenfallus!!! |
|
Handig voor de volgende edities: http://rateyourmusic.com/list/glosik666/goat___creative_alienation__bands_in_my_library_ |
|
Bedankt voor de tip! In Waregem opent het Franse HATS BARN |
|
quote: Ik lees dit steeds op zijn Engels, dan krijg je de hoedenschuur. Jawel. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Is het ook op zijn Anders te lezen dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Blijkbaar is deze show gecancelled n.a.v. klachten over Goatpenis? https://www.indymedia.nl/node/15438 In plaats van ECHT onderzoek te doen is er blijkbaar n.a.v. dit bericht meteen geklaagd bij de Gonz. Zuurte troef. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |