|
Auteur: |
|
|
Voor het eerst een gig in het hoge noorden Nog ZM-ers in die buurt? Entree zal heel weinig zijn neem ik aan. Burn Out is een flinke kroeg. http://www.suncaged.com |
|
Klinkt goed! Maar waarom staan jullie niet in de Oosterpoort of Vera? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Wow in Groningen te gek......eindelijk naar het hoge noorden |
|
jeej, ik woon in groningen, kom vast wel |
|
burn out? nooit van gehoord... |
|
quote: Is een (grote?) kroeg. http://www.mapquest.com/maps/map.adp?zoom=3&mapdata=EeZcAEtMu4vTVLMijJlEbLATdcCZM%2fT4ulqlVcjp0Y7FZVeg0C1ZQAH3XHpqJ3C7cnaQdKFY66nlbbcLg2N6uErEeTl3V5xXEUKvYCjZLzotRyNbE2iYGGRNo9tkRo%2fnfoXVoerhH4FQZaDoX36MU1oRIa%2bKGVzdz8SnpGcNyXMn%2fYi4F5QRwc%2bhXmh9ITTP4bQKvBwqVsX4uVmgkCw1W7%2bXdtBzOPf7FxJBUjf2NNUngNGUMvtQKo%2fNy7Hs4%2ffkpySkEdrlbtfLkUXZhX3APaxNTgc8hL8E0qw00pr3WbiEn3336ZJpMI5RwJ%2fSmHUJ0l7ONv5lB%2bYAmPAtlrxtCT7A4maOwPg8 |
|
quote: Ik woon ook in Groningen, ook nooit van gehoord! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Als je in Groningen komt spelen, is het verstandig je goed voor te laten lichten over hoe je moet rjden. Groningen per auto is een drama met dank aan het zogenaamde verkeerscirculatieplan. Elke weg die je wil nemen, mag je niet in en omgekeerd. Voorkom dus een middag door Grn crossen. Touché, pussycat! |
|
Thanks voor de tip sporty voleg |
|
Alsjeblieft. 't Is dat ik dat weekend niet thuis ben, anders zou ik wel even komen kijken. Ach, jullie komen vast nog wel eens naar 't noorden. Veel succes en plezier [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 20-10-2002 14:55] Touché, pussycat! |
|
quote: Als je de stad neit kent is dat inderdaad om helemaal gek van te worden!! |
|
Als ik tijd heb kom ik zeker even kijken. Ik ben benieuwd! (Voor de mensen die zich afvragen wat en waar de Burn Out zit:De Burn Out zit aan het Schuitendiep. Het is een "biker" kroeg, een soort nieuwe Route 66) [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 20-10-2002 15:13] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Voor zover ik weet is de toegang trouwens GRATIS |
|
quote: Dat maakt het treinkaartje van 180 euro vanuit limburg wel weer goed! |
|
rofl Wie o wie ?? |
|
quote: 4 wilde, mogelijke conclusies: 1. Metalheads uit Groningen zijn te verlegen om hier te posten 2. Er zijn maar heel weinig metalheads in Groningen 3. Er zijn maar heel weinig mensen in Groningen met een internet-aansluiting 4. Er zijn maar heel weinig mensen uit Groningen die dit forum bezoeken Ik hoop op optie 4 Dit concert is trouwens georganiseerd/gesponsord door Headache Magazine. Geen idee wat ze verder die avond nog gepland hebben staan (standje met magazines ofzo?). |
Index / Concerten |