|
Auteur: |
|
|
|
|
Tijdschema Moonspell @ NAXTstage! 19:30 - Zaal open 20:00 - My Propane 21:00 - Insomnium 22:15 - MOONSPELL |
|
present! 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Jemig ja, vanwege mijn net nieuwe contactlenzen kreeg ik een paar dagen voor dat concert een ontsteking in mijn oog. En dat was geen pretje tijdens dat concert, met die felle lichten. Nou ja, nu geheel gewend aan contactlenzen, dus kom maar op. Aanwezig dus........ |
|
Beetje wel/niet/wel/niet maarre ik ga ook maar gewoon. |
|
Moonspell, geniaaaal! Oh oh wat een fijne show. |
|
Geheel mee eens. Fantastische band! Mooie zaal trouwens, prima in orde. 100% anti-Kvelgeest |
|
De zaal viel mij mee maar wat een hitte! En die knal gele toiletruimte, deed pijn aan de ogen haha. Is het toeval dat de mensen die ik sprak voor het bier drinken kwamen ipv bands of is dat meer een Almeloooee regio iets? |
|
quote: het was idd behoorlijk aan de temperatuur... Mijn ervaring bij concerten in alle kleinere podia is dat er veel mensen m.n. voor de gezelligheid/het bier komen i.p.v. voor de band(s), ongeacht de regio. Prima natuurlijk, zo lang ze maar niet de godganse tijd door de muziek zitten te zwetsen. (Waarbij ik me altijd afvraag hoe men het voor elkaar krijgt om hele gesprekken te voeren in een ruimte met 80.000 decibel aan geluid...) 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: De zanger van Insomnium zei het leuker. Hij had het toch echt over "All-Mellow"..... |
|
quote: Voor zo'n klein podium was het dan prijzig bier drinken, kon je ook twee kratten Grolsch voor halen en tevens beter voor je strot gezien de herrie in de zaal Ieder zijn ding natuurlijk. Ik stond gelukkig prima, genoeg ruimte en rondom geen kleppende lui. |
Index / Concerten |