IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : [do 25 april 2013] Moonspell, Insomnium en My Propane. NAXT, Almelo
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-04-2013 22:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Donderdag 25 April geeft de Portugese Heavy Metalband Moonspell een exclusief optreden in poppodium NAXTstage in Almelo tijdens hun Europa Noir Tour. 15 jaar geleden stonden zij voor het laatst in Almelo en komen nu terug voor een verpletterende show in Nederland, om het nieuwe album ‘’Alpha Noir/ Omega White’’ te promoten.

Het voorprogramma bestaat uit het Finse Insomnium en de band My Propane uit Deventer.

NAXTstage is gevestigd aan Kolthofsingel 15 ter Almelo. De zaal is geopend om 19:30 uur en kaarten zijn in de voorverkoop aan te schaffen voor €18,50 op NAXTstage.nl.
Ticketprijs €18,50

NAXTstage
Usericon van NAXTstage
Posted 15-04-2013 13:03 by NAXTstage Wijzig reactieProfiel van NAXTstageQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

NAXTstage
Usericon van NAXTstage
Posted 23-04-2013 21:21 by NAXTstage Wijzig reactieProfiel van NAXTstageQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

Tijdschema Moonspell @ NAXTstage!

19:30 - Zaal open
20:00 - My Propane
21:00 - Insomnium
22:15 - MOONSPELL

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 24-04-2013 20:02 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

present!

100% anti-Kvelgeest

Morpheus2000
Usericon van Morpheus2000
Posted 24-04-2013 22:21 by Morpheus2000 Wijzig reactieProfiel van Morpheus2000Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/morpheus2000

quote:
Op 14 april 2013 22:05 schreef MMayo het volgende:
15 jaar geleden stonden zij voor het laatst in Almelo

Jemig ja,
vanwege mijn net nieuwe contactlenzen kreeg ik een paar dagen voor dat concert een ontsteking in mijn oog. En dat was geen pretje tijdens dat concert, met die felle lichten.

Nou ja,
nu geheel gewend aan contactlenzen, dus kom maar op.
Aanwezig dus........

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2013 22:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Beetje wel/niet/wel/niet maarre ik ga ook maar gewoon.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-04-2013 0:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Moonspell, geniaaaal! Oh oh wat een fijne show.

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 26-04-2013 10:14 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

Geheel mee eens. Fantastische band!
Mooie zaal trouwens, prima in orde.

100% anti-Kvelgeest

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-04-2013 13:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

De zaal viel mij mee maar wat een hitte! En die knal gele toiletruimte, deed pijn aan de ogen haha. Is het toeval dat de mensen die ik sprak voor het bier drinken kwamen ipv bands of is dat meer een Almeloooee regio iets?

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 26-04-2013 15:58 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2013 13:26 schreef MMayo het volgende:
De zaal viel mij mee maar wat een hitte! En die knal gele toiletruimte, deed pijn aan de ogen haha. Is het toeval dat de mensen die ik sprak voor het bier drinken kwamen ipv bands of is dat meer een Almeloooee regio iets?

het was idd behoorlijk aan de temperatuur...
Mijn ervaring bij concerten in alle kleinere podia is dat er veel mensen m.n. voor de gezelligheid/het bier komen i.p.v. voor de band(s), ongeacht de regio. Prima natuurlijk, zo lang ze maar niet de godganse tijd door de muziek zitten te zwetsen. (Waarbij ik me altijd afvraag hoe men het voor elkaar krijgt om hele gesprekken te voeren in een ruimte met 80.000 decibel aan geluid...)

100% anti-Kvelgeest

Morpheus2000
Usericon van Morpheus2000
Posted 26-04-2013 18:26 by Morpheus2000 Wijzig reactieProfiel van Morpheus2000Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/morpheus2000

quote:
Op 26 april 2013 13:26 schreef MMayo het volgende:
Almeloooee

De zanger van Insomnium zei het leuker. Hij had het toch echt over "All-Mellow".....

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-04-2013 23:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2013 15:58 schreef Latebloomer het volgende:
het was idd behoorlijk aan de temperatuur...
Mijn ervaring bij concerten in alle kleinere podia is dat er veel mensen m.n. voor de gezelligheid/het bier komen i.p.v. voor de band(s), ongeacht de regio. Prima natuurlijk, zo lang ze maar niet de godganse tijd door de muziek zitten te zwetsen. (Waarbij ik me altijd afvraag hoe men het voor elkaar krijgt om hele gesprekken te voeren in een ruimte met 80.000 decibel aan geluid...)

Voor zo'n klein podium was het dan prijzig bier drinken, kon je ook twee kratten Grolsch voor halen en tevens beter voor je strot gezien de herrie in de zaal Ieder zijn ding natuurlijk. Ik stond gelukkig prima, genoeg ruimte en rondom geen kleppende lui.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com