IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 18/10: Midnight, Herder, Acid Deathtrip, Villainy @ 013, Tilburg
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-04-2013 13:01 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Legendarisch bezoek in 013! De Amerikaanse blackmetal band Midnight komt voor een exclusieve show naar Tilburg. Naast Londen en Parijs is de show op vrijdag 18 oktober de enige in Europa op deze tour. Het voorprogramma bestaat ook uit louter sterke namen: Herder, Villainy en Acid Deathtrip betreden de bühne deze avond.

Midnight is metal in zijn puurste vorm: rauwe, energieke en primitieve nummers, terug naar de tijd dat de lijn tussen black, thrash, speed en heavy metal nog flinterdun was. Denk in de hoek van oude Motörhead, Venom, Discharge, D.R.I. en Hellhammer.

Maar liefst drie supports maken deze unieke avond compleet. Het stoner/sludge collectief Herder, met (ex-)leden van onder andere Urfaust, Aborted en Born From Pain, komt na een show op Roadburn festival terug als support voor Midnight. Daarnaast komen de nieuwe sludgeband Acid Deathtrip en het door Celtic Frost beïnvloede Villainy de avond compleet maken.

De avond wordt gepresenteerd in samenwerking met Mythology Agency, Doomstar Bookings en Whipping Post Music.

ZAAL OPEN: 18:30 UUR
AANVANG: 19:00 UUR
TICKETS: € 17,50EX. SERV. KOSTEN
VERKOOPSTART: 18-4-2013

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2013 13:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Aanwezig!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-04-2013 13:22 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 april 2013 13:21 schreef Mark Z het volgende:
Aanwezig!

Ik ook

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2013 13:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2013 13:22 schreef Marcel H. het volgende:
Ik ook

Mooi weekendje. Dag erna zijn de Dutch Doom Days.

Northward
Usericon van Northward
Posted 16-04-2013 18:51 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vette line-up! Ben alleen niet in NL, zou Midnight graag eens zien.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-04-2013 23:05 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ga ik denk ik wel even kijken ja!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-09-2013 14:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

*kick*

Over precies een maand alweer.

[edit]+1 dag...[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 17-09-2013 15:29]

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-09-2013 14:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 september 2013 14:47 schreef Mark Z het volgende:

Over precies een maand alweer.

is het bij jou al 18 september, dan? Bij mij is het de 17de, of ik loop een dag achter dat kan natuurlijk ook

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-09-2013 15:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2013 14:55 schreef Marcel H. het volgende:
is het bij jou al 18 september, dan? Bij mij is het de 17de, of ik loop een dag achter dat kan natuurlijk ook

Haha. Nee is idd nog maar de 17de...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com