IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Rebaelliun Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 15-10-2002 17:19 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Volgens Hammerheart komt er een Rebaelliun compilatie uit ("Rebellious Vengeance"). Wil dat zeggen dat de band er mee stopt? Is anders wel vroeg voor een verzamel.

Lange tijd dat ik nog eens iets van hen gehoord heb. Hun site is al maanden under construction ...

Weet iemand iets meer?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 15-10-2002 18:24 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Band ligt momenteel idd "under ice" zoals dat zo mooi wordt gezegd.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-10-2002 7:21 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

nou laten we hopen van niet. Rebaelliun is toch wel de meest interessante band uit Brazilie. Vette shit!


None of us are saints - Albert Fish


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 16-10-2002 13:13 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Er is niks meer te hopen... de band bestaat momenteel gewoon niet meer. Ik zeg niet dat ze nooit meer bij elkaar komen (eventueel met een andere line-up) maar op dit moment is er dus geen Rebaelliun meer.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 16-10-2002 15:02 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

typisch Hammerheart om de fans weer eens niet op de hoogte brengen ...

net als met Hypnosia


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-10-2002 15:35 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ben blij dat ik ze nog eens heb mogen zien!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 16-10-2002 16:24 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Wat nou typisch HHR... gefrustreerd zieltje!


!!! THE SIGN IS ON !!!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 16-10-2002 16:51 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Helemaal niks gefrustreerd.

Ik, persoonlijk dan, vind het nogal zwak om van een groep die slechts 2 albums en een mini uit heeft een verzamel op de markt te gooien. Het niet vermelden van een eventuele split komt dan nog merkwaardiger over.

Vergelijk maar eens met Listenable en Centurian.

Maar dat is mijn mening ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 16-10-2002 22:45 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Je hoeft het toch niet te kopen dus waar maak je je uberhaupt druk om? Bijdehand mannetje met je smiley... grote bek op het net kan iedereen.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 17-10-2002 12:33 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 16 oktober 2002 13:13 schreef Hoolie99 het volgende:
Er is niks meer te hopen... de band bestaat momenteel gewoon niet meer. Ik zeg niet dat ze nooit meer bij elkaar komen (eventueel met een andere line-up) maar op dit moment is er dus geen Rebaelliun meer.


Nooooooo!!! Waar zijn de Frontline-tijden met Rebaelliun???!!!


Je kan me de bout hachelen!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 17-10-2002 16:58 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:45 schreef Hoolie99 het volgende:
Je hoeft het toch niet te kopen dus waar maak je je uberhaupt druk om? Bijdehand mannetje met je smiley... grote bek op het net kan iedereen.


Tja, je moet je zo niet op je tenen getrapt voelen.Ik koop best wel Hammerheart platen (The Ravenous was bijvoorbeeld fantastisch ...) maar als ik bepaalde acties klote vind, dat zeg ik het ook. Daar dient een forum nu eenmaal voor.

Waarom wordt dat nu gewoon niet gemeld? Dat Rebaelliun of Hypnosia er niet meer is? Leg jij dat dan even uit i.p.v. meteen persoonlijk te worden.

Maar nee, vragen mogen niet gesteld worden (en daarom sloot het Hammerheart forum ook).

Oh ja, was het bijna vergeten:


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 17-10-2002 17:00 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Ik heb hier burn the promised land (digipack + extra demonummers) liggen, wel een fijne plaat.


Trieste gast


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-10-2002 17:07 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 17 oktober 2002 16:58 schreef Wolveken het volgende:
Waarom wordt dat nu gewoon niet gemeld? Dat Rebaelliun of Hypnosia er niet meer is? Leg jij dat dan even uit i.p.v. meteen persoonlijk te worden.


Hmmm... Het is niet alleen aan het label de fans op de hoogte te stellen denk ik. De band heeft daar ook een aandeel in!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 17-10-2002 17:16 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Hey... ik gaf je toch antwoord op je vraag dus wat lul je nou?

Het HHR-forum is om een hele andere reden gesloten. Ook daar heb ik altijd zoveel mogelijk antwoord gegeven op vragen die gesteld werden.

De reden waarom er geen officieel statement naar buiten is gebracht is simpelweg om het feit dat veel bands na een paar maanden non-actief te zijn geweest ineens toch weer bij elkaar komen (eventueel in een andere line-up). Daarbij hebben we van beide bands niet het verzoek gekregen om er officieel iets over naar buiten te brengen.

Je bent trouwens een erg toffe jongen met je -smiley. Eens kijken of je ook nog zon toffe knul bent als ik bij een optreden eens voor je neus sta... moet je dan nog maar eens doen.

Volgens mij speel je zelf in 1 of andere 3e-rangs kutband die is afgewezen door HHR en daarom zit je hier nu wat te gallen.

Praatjesmaker!


!!! THE SIGN IS ON !!!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 17-10-2002 17:38 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2002 17:16 schreef Hoolie99 het volgende:
Je bent trouwens een erg toffe jongen met je -smiley. Eens kijken of je ook nog zon toffe knul bent als ik bij een optreden eens voor je neus sta... moet je dan nog maar eens doen.

Volgens mij speel je zelf in 1 of andere 3e-rangs kutband die is afgewezen door HHR en daarom zit je hier nu wat te gallen.

Praatjesmaker!



Die smiley was uiteraard cynisch bedoeld, god man jij kan ook niet lachen. En dreigen ook al ... Het is je dag niet he.

Kijk, ik speel helemaal niet in een bandje.Kan trouwens geen enkel instrument deftig hanteren dus dat laatste is gewoon onzin. Ben gewoon iemand die jullie platen koopt, een doordeweekse klant dus. Meer nog, vroeger kocht ik zelfs blindelings jullie albums want ze waren allen kwaliteitsvol. Zo'n Rebaelliun comp vind ik gewoon jammer, voor jullie niveau dan. En dat gebeurt wel meer de laatste tijd.

Maar blijkbaar wordt je door dat te zeggen gewoon afgeslacht -> "gefrustreerd zieltje!" ; "Bijdehand mannetje"; "Eens kijken of je ook nog zon toffe knul bent als ik bij een optreden eens voor je neus sta..." en dergelijk leuks meer. Het zegt alvast meer over jou dan mij.

En hierbij heb ik eigenlijk alles gezegd over dit topic.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-10-2002 17:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ga jullie gezeik elders voortzetten!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-10-2002 17:51 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zeer vermakelijk allemaal, maar het ging toch over Rebaelliun?

Als men het niet erg vind ga ik daar even over door oke? thanks!

Zeer jammer als deze band stopt, Burn The Promised Land luister ik nog best vaak! Maar wie weet brengen ze over een jaartje of 2 gewoon weer een vette plaat uit!


Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 17-10-2002 17:52 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

quote:
Op 17 oktober 2002 12:33 schreef Legatius het volgende:
Nooooooo!!! Waar zijn de Frontline-tijden met Rebaelliun???!!!


Zeg wel! At Wwwwwwwwwwwar! War! War
Rebaelliun! Rebaelliun! Spawning the Rebaelliun!

Rebaelliun RIP

maar demo was beter dan Burn the Promised Land was beter dan Annihilation, vind ik.
aan een mini geef ik mijn geld niet (behalve de demo op CD, want die is zo verschrikkelijk goed!)


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-10-2002 17:59 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 17 oktober 2002 17:52 schreef Gheraert Den Duyvel het volgende:
maar demo was beter dan Burn the Promised Land was beter dan Annihilation, vind ik.
aan een mini geef ik mijn geld niet (behalve de demo op CD, want die is zo verschrikkelijk goed!)


Hey, kan jij die demo voor mij tapen/kopieren? Ik ben wel geïnteresseerd. Als je interesse in een trade hebt e-mail me even...

Verder vind ik Annihilation best een vette plaat hoor!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-09-2003 11:01 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:45 schreef Hoolie99 het volgende:
Je hoeft het toch niet te kopen dus waar maak je je uberhaupt druk om? Bijdehand mannetje met je smiley... grote bek op het net kan iedereen.


Grappig dat "the best of" release er dan toch niet gekomen is. Blijkbaar toch een punt gehad.


Zijn er al spin-off releases van deze band?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-10-2003 15:17 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht



'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-10-2003 18:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

iemand interesse in rebaelliun - annihilation cd?


Je moeder.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 07-10-2003 18:47 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Jah, hoeveel eurocent moet je ervoor hebben?


sebinsagoil


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-10-2003 18:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

liever ruilen, heb je wat leuks misschien?


Je moeder.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 07-10-2003 18:57 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Defineer 'leuk'...

Dit wil ik in ieder geval wel kwijt:
-Cephalic Carnage - Exploiting Dysfunction - CD
-Consolation - Brave Melvin to the Southern -Point - CD
-Lividity - Fetish for the Sick - CD
-Nembrionic - Bloodcult - MCD
-Nembrionic - Incomplete - CD
-Obsidian Gate - The Nightspectral Voyage - CD
-Raventhrone -Malice in Wonderland - CD


sebinsagoil


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-10-2003 18:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

leuk als in goeie bm...

je hebt vast wel iets bm wat je kwijt wil..? ik zoek nog het één en ander van lugubre..


Je moeder.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen