IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dark Buddha Rising (duistere psychedelica sludge) Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-04-2013 20:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nog geen topic zie ik. Wat een heerlijke duistere trip is dit toch weer. Meer liefhebbers?

Een random voorbeeld, gezien ik de songtitels niet uit mijn hoofd ken:



AG: Rising erbij gezet in de titel

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-04-2013 21:07]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-04-2013 21:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, ken ik! Best wel erg prima. Vorig jaar op Roadburn, en album van het jaar daarvoor vond ik ook al best gaaf (waarvan jij nu een nummer postte). En ik zie dat er ook dit jaar weer een album is! Luisteren dus!


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2013 21:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die Roadburn gig was echt ziek. Ik hoop ze nog eens te zien.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-04-2013 21:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb ze toen gemist, maar wel een plaat gekocht. Hoop dat ze dan nog eens naar NL komen!



wouter023
Usericon van wouter023
Posted 23-04-2013 15:22 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Heb ze ook niet gezien en zo te horen is dat spijtig. Wie weet binnenkort een kans krijgen nog.


wouter023


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-04-2013 19:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat was vorig jaar Maar zeker de moeite waard, wat ik vanaf de gang hoorde. De platen zijn in ieder geval erg fijn.
Ik heb zojuist Absolute Trinsfinite aangeschaft en ik heb entheomorphosis vorig jaar gekocht op RB.



Northward
Usericon van Northward
Posted 30-05-2013 21:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Dakhmandal eens een kans gegeven. Moest er even inkomen maar daarna werd ik er goed in meegezogen. Zeker bij het tweede en derde nummer. Maar op den duur was ik er alweer klaar mee. Wel lekker spacey maar 80 minuten is gewoon te lang.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-09-2013 14:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dakhmandal is serieus een van de meest duistere werkjes die ik het laatste jaar gehoord heb. Mits stoned, puur eng. Vooral door de verwarrende repetitieve ritmes en de achtergrondgeluiden.

edit: Hij is inderdaad wat lang om als 'album' te nuttigen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 30-09-2013 16:56]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-11-2013 14:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wat zijn hier de favoriete platen eigenlijk? De oudere platen heb ik slechts in goede kwaliteit mp3, maar die klinken nogal hol. Slechte rip? In ieder geval weerhoudt dat me om er meer naar te luisteren. Wat sound betreft is Dakhmandal overigens wel weer heerlijk.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-11-2013 22:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Moeilijk te zeggen... Ik ga denk ik voor Abyssolute Transfinite.

De nieuwste moet ik nog luisteren

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-11-2013 22:37]


I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-11-2013 10:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik zou zeggen... Steek er eentje op en ga ervoor zitten! Ik denk dat dat mijn favoriet is op dit moment. Daarna inderdaad Absolute Transfinite.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 19-01-2014 20:50 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Deze week Dakhmandal binnengekregen. Drie mooie plaatjes. Het oudere werk van de band ken ik niet, maar dit is een echt meesterwerk. Zeer goed materiaal!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-01-2014 1:02 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb hem enkel nog maar via youtube eens kunnen luisteren, omdat ik nergens een degelijke download kan vinden en er ook nog niet toe ben gekomen om deze ergens te kunnen kopen.

Maar vorig werk vond ik al erg goed en die youtube link klonk zeker niet verkeerd.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-01-2014 11:27 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nice, ook maar weer eens opzetten. Als de plaat bij Roadburn ligt zet ik mijn traditie voort om elk jaar een DBR plaat te kopen daar



Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 21-01-2014 11:58 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Absolute Transfinite laatst nog op vinyl op de kop weten te tikken. Moet nu die eerste nog ergens zien te vinden...



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 21-01-2014 23:35 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2014 11:27 schreef Dirge for november het volgende:
Nice, ook maar weer eens opzetten. Als de plaat bij Roadburn ligt zet ik mijn traditie voort om elk jaar een DBR plaat te kopen daar


I guess... YES! De mijne komt van Burning World


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-01-2014 9:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb Entheomorphosis en Absolute Transfinite op vinyl liggen tot nu toe.

@Gorath, ik wacht het rustig af. Op RB mag ik geld uitgeven van mezelf



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 22-01-2014 17:55 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Haha!


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-04-2014 22:40 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Dark Buddha Rising heeft nu een platencontract bij Neurot Recordings!



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 16-04-2014 16:59 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Verdiend!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-04-2014 17:03 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2013 21:40 schreef M. het volgende:
Die Roadburn gig was echt ziek. Ik hoop ze nog eens te zien.

Paasmaandag, Little Devil. Met Mr. Peter Hayden, nog zo'n knaller van een band. €7,50.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-04-2014 11:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het was erg gaaf gisteren. Die keelzangdude/evildonaldduck was er niet bij, maar duustr was het evengoed. Mr. Peter Hayden schopte ook kont overigens.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-04-2014 11:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2014 11:18 schreef Dirge for november het volgende:
Het was erg gaaf gisteren. Die keelzangdude/evildonaldduck was er niet bij, maar duustr was het evengoed. Mr. Peter Hayden schopte ook kont overigens.


Was zeer de moeite waard gisteren ja!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 23-04-2014 19:32 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Jammer, jammer, jammer,... Te moeilijk om te komen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-09-2015 11:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zo, hoge prijzen voor die oudere platen... Ik dacht bij mezelf: joh. even kijken voor Ritual IX. Laat maar.

Hey, enig idee waar in Nederland of omstreken Neurot Records platen gekocht kunnen worden? Burning World?

Die nieuwe moet ik natuurlijk wel weer in huis hebben

edit: Bol heeft 'm wel staan, maar of ze 'm ook echt kunnen leveren? http://www.bol.com/nl/p/inversum/9200000046285089/

edit 2: hij ligt nog bij de drukker denk ik. Bij Neurot zelf is hij 18 dollar in de pre-order. Een stuk aangenamer, die prijs... Maarja. Usa.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 29-09-2015 11:45]



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 30-09-2015 16:46 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Hammerheart doet Neurot in NL. Maar niet echt cheap, zoals andere platen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen