![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik zeg dit tegen mezelf, want dit is mijn topic: 4-0!! WTF ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Die scheids is me een partijtje slecht overigens, sodeknetters. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Die was verschrikkelijk idd. Binnen een kwartier 2 handsballen gemist en nog wat ellende, tering... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Was een mooie pot inderdaad en Bayern heeft terecht gewonnen. Wat een slechte verliezers trouwens die Spanjaarden en vooral die Jordi Alba haha. Ik hoop vanavond ook op een stunt van Dortmund trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 24-04-2013 12:42] Against God and Government ![]() |
|
go Dortmund signature ![]() |
|
Barcelona mist ballen. ![]() |
|
Gay ontbreekt in de topictitel. ![]() |
|
Dortmund, schitterend! Een Duitse finale zo te zien ![]() Against God and Government ![]() |
|
Lebandowski zat wel lekker in de wedstrijd. Hij schoot alleen die penalty wat lafjes in. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Wat een geweldenaar. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Voor wie zijn we? Ik kan niet kiezen. ![]() |
|
Dortmund signature ![]() |
|
+1 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
-1 ![]() |
|
Ja, voor de buren natuurlijk! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Tor! ![]() ![]() |
|
+ ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
= ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Arjen ![]() ![]() |
|
Da's wel gaaf ja. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Spijtig dat er geen verlengingen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 25-05-2013 23:12] ![]() |
|
Dante had eigenlijk rood moeten hebben, maarja. Toch ook wel weer leuk voor Robben. ![]() |
|
ja, maar Ribery al veel langer ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |