|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je nou gewoon eens gaat lezen ipv trollen dan had je mee kunnen krijgen wat Nark schreef: quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-04-2013 18:17] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-04-2013 18:17] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
AG: volgende persoon offtopic gaat er sowieso af, of het nu een beetje geklier of veel is [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-04-2013 18:24] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ok, inderdaad overheen gelezen. Waarom is R. dan evengoed "dood" in termen van populair zijn? Komt dat door de cheesy music die niet meer "in" is, of komt dat door de verdict? Edit: geen fan ofzo, maar zag 'm regelmatig voorbijkomen toen ik lag te zappen in m'n pyama op m'n 13e. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 24-04-2013 18:27] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: In een boek of interview heeft hij verteld als kind (seksueel) misbruikt te zijn. |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ook serieus siked. Die Trapped in the Closed afleveringen zijn goud. Real Talk is ook een klassiekertje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |