quote:
Op 27 mei 2002 0:10 schreef Pat het volgende:
Hype rondom Callenish Circle??? Wil iemand mij hier meer over vertellen want zelf heb ik geen idee waar je het over hebt. Mis ik iets terwijl ik zelf in deze band zit?
Greetz, Pat - Callenish Circle. PS: Goeie trouwens die "fjorden-inhammen", zal ik aan hem doorgeven. Gelukkig zijn ze er nog... mensen die het haar van een bandlid belangrijker vinden dan de muziek. Hulde!
Tja ik moet hier natuurlijk wel op reageren,Ik ben misschien nog van de oude stempel,Metal is Haar o.a.,en als je in een band speelt zit je in de entertainment,dus laat die haren zwaaien,bangen met die handel.
Ik heb redelijk wat cd's van nederlandse bands ,die moeten we gewoon steunen(vroeger was het zo dat alles wat uit nederland kwam automatisch kut was en dat is niet meer zo),ik heb dus ook de cd van CC,en ik vind em niet eens zo slecht,alleen als ik hem opzet krijg ik elke keer dat gevoel dat ik eigenlijk liever At the Gates draai,of de oude Dark Tranquillity.
De cd flesh power dominion heeft een goede produktie klinkt agressief,en dat wilde ik weleens live aanschouwen,en tja dat viel me toch wel tegen,moet ik bekennen,zeker kwa uitstraling,het staat daar maar een beetje,op de zanger na dan( ja ,jij Pat)die wil wel.
Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat opmerkingen als "het lijkt hier wel een bejaardensoos"nou niet bepaald uitspraken zijn om het publiek naar voren te krijgen.
Dan vond ik dat God Dethroned het gebrek aan publiek iets professioneler op pakten,en dat bleek ook wel uit de reacties.
Maar goed verder interesseert het me geen reet wie wat doet en hoe ie het doet,ik vond dat ik het maar iets duidelijker moest uitleggen,of er nou iemand op zit te wachten of niet.
Bij deze dan.
Groeten Lestat.