IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : aankomende Callenish Circle shows... Vorige pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2002 0:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Tja, das hier tegenwoordig normaal, gezeik om je haar. Ik kan er met mijn pas verworven kale kop over mee praten.
En van een hype had ik ook niets gemerkt eigenlijk.

Nu mijn stelling : die CC-shows worden gewoon te gek en ze gaan God Dethroned van het podium spelen!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-05-2002 0:47 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 16:46 schreef rajackar het volgende:
CC is een namaakband.

Judgement Day is origineel!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2002 1:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

McDoom, nee, die band van Rajackar lijkt ergens op... En Callenish Circle kan wel een beetje spelen, ik heb ze op een festivalletje in Groningen gezien; het is niet mijn muziek maar wel erg strak allemaal. Enne, 27 juli Stonehenge... Yeah Baby!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

poep
Usericon van poep
Posted 27-05-2002 9:30 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

NOU... CC IS NEIT MIJN DING NEE...

MAAR IK GA WEL KIJKEN IN DE BOUTVISHAL

Pat
Usericon van Pat
Posted 27-05-2002 19:13 by Pat Wijzig reactieProfiel van PatQuote dit bericht

Hey poep, dan schijten we je eens lekker onder, hehehe...) Gr, Pat-Callenish Circle.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 27-05-2002 19:28 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

* za 15.06 : Boerderij in Geleen (+ God Dethroned)

Ik zal er zijn

poep
Usericon van poep
Posted 27-05-2002 19:28 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

is goed....

zal een flesje Hertog jan in je nek leggen als jullie spelen,...

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 27-05-2002 19:35 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

o ja, 7 juni in Apeldoorn
GD en CC

ik gaat voor CC natuurlijk :p

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 30-05-2002 20:30 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 27 mei 2002 0:10 schreef Pat het volgende:
Hype rondom Callenish Circle??? Wil iemand mij hier meer over vertellen want zelf heb ik geen idee waar je het over hebt. Mis ik iets terwijl ik zelf in deze band zit?
Greetz, Pat - Callenish Circle. PS: Goeie trouwens die "fjorden-inhammen", zal ik aan hem doorgeven. Gelukkig zijn ze er nog... mensen die het haar van een bandlid belangrijker vinden dan de muziek. Hulde!

Tja ik moet hier natuurlijk wel op reageren,Ik ben misschien nog van de oude stempel,Metal is Haar o.a.,en als je in een band speelt zit je in de entertainment,dus laat die haren zwaaien,bangen met die handel.
Ik heb redelijk wat cd's van nederlandse bands ,die moeten we gewoon steunen(vroeger was het zo dat alles wat uit nederland kwam automatisch kut was en dat is niet meer zo),ik heb dus ook de cd van CC,en ik vind em niet eens zo slecht,alleen als ik hem opzet krijg ik elke keer dat gevoel dat ik eigenlijk liever At the Gates draai,of de oude Dark Tranquillity.
De cd flesh power dominion heeft een goede produktie klinkt agressief,en dat wilde ik weleens live aanschouwen,en tja dat viel me toch wel tegen,moet ik bekennen,zeker kwa uitstraling,het staat daar maar een beetje,op de zanger na dan( ja ,jij Pat)die wil wel.
Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat opmerkingen als "het lijkt hier wel een bejaardensoos"nou niet bepaald uitspraken zijn om het publiek naar voren te krijgen.
Dan vond ik dat God Dethroned het gebrek aan publiek iets professioneler op pakten,en dat bleek ook wel uit de reacties.
Maar goed verder interesseert het me geen reet wie wat doet en hoe ie het doet,ik vond dat ik het maar iets duidelijker moest uitleggen,of er nou iemand op zit te wachten of niet.
Bij deze dan.

Groeten Lestat.

God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com