IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Baroeg Open Air: 21 september Vorige pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 22-09-2013 20:27 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

BOA was supercool om te spelen, mooi festival en gezien de drukte in de tent heeft niemand Illdisposed gemist. Gaaf om weer eens een keer met onze helden van Deadhead te spelen. De subs kwamen weer goed door aangezien onze floorboards los kwamen met het podium.

En de gitarist van Hail of Bullets stond te glunderen voor het podium!1!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-09-2013 21:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Leuk dagje gehad!

Gezien:

Dynamic Solution: Was wel aardige metal, alleen die zanger moet niet zoveel schreeuwen.

Radio Moscow: Aardig, maar dat eeuwige ge-soleer van de zanger/gitarist
begon me op ten duur te ergeren, dus weer weggegaan.

Servantum: In het begin wat stroef, daarna zetten ze een lekkere pot (death)metal neer.

Blues Junkies: Lekkere, rauwe speedrock! Niet lullen, maar raggen!

Hausmagger: Geniale teksten van deze ex-Rembo. Leuk optreden!

The Monolith Deathcult: Wederom een gaaf optreden! Alleen jammer dat ze Den Ensomme Nordens Dronning niet in zijn geheel speelde, maar slechts een klein gedeelte.

Meteors: Lekkere psychobilly. De pit zag er hard uit.

Focus: Laatste 20 minuten van gezien, kon me niet zo boeien. Het nummer Hocus Pocus was dan weer aardig.

Moonspell: Niet mijn band, maar toch nog even bij gaan kijken.

Ook nog even bij de Electronic Stage geweest, wat een herrie zeg haha.

Kortom, volgend jaar weer!

Wordfuhrer TMDC
Posted 22-09-2013 21:15 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
The Monolith Deathcult: Wederom een gaaf optreden! Alleen jammer dat ze Den Ensomme Nordens Dronning niet in zijn geheel speelde, maar slechts een klein gedeelte.

Den Ensomme Nordens Dronning is inclusief spacy zeegeluiden 15 minuten....Die live versie bewaren we voor Oerol.

[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 22-09-2013 21:16]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-09-2013 21:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wel een vette eer, als je met jeugdheld Theo Wesselo een podium mag delen. Ik zou de druk niet aankunnen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-09-2013 21:29 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2013 21:15 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:

spacy zeegeluiden

In de ruimte is geen water.

Wordfuhrer TMDC
Posted 22-09-2013 22:51 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Mijn jeugdheld is Optimus Prime, mijn ouders wilden niet dat wij naar die vrijzinnige rotzooi van de VPRO keken.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-09-2013 23:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2013 22:51 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Mijn jeugdheld is Optimus Prime, mijn ouders wilden niet dat wij naar die vrijzinnige rotzooi van de VPRO keken.
Was ik al bang voor.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2013 8:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Grappig hoe meningen kunnen verschillen.

Mijn hoogtepunten waren Radio Moscow en Focus.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-09-2013 19:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2013 21:15 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Den Ensomme Nordens Dronning is inclusief spacy zeegeluiden 15 minuten....Die live versie bewaren we voor Oerol.

Oke dan!

Wordfuhrer TMDC
Posted 02-10-2013 23:04 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com