|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk dagje gehad! Gezien: Dynamic Solution: Was wel aardige metal, alleen die zanger moet niet zoveel schreeuwen. Radio Moscow: Aardig, maar dat eeuwige ge-soleer van de zanger/gitarist begon me op ten duur te ergeren, dus weer weggegaan. Servantum: In het begin wat stroef, daarna zetten ze een lekkere pot (death)metal neer. Blues Junkies: Lekkere, rauwe speedrock! Niet lullen, maar raggen! Hausmagger: Geniale teksten van deze ex-Rembo. Leuk optreden! The Monolith Deathcult: Wederom een gaaf optreden! Alleen jammer dat ze Den Ensomme Nordens Dronning niet in zijn geheel speelde, maar slechts een klein gedeelte. Meteors: Lekkere psychobilly. De pit zag er hard uit. Focus: Laatste 20 minuten van gezien, kon me niet zo boeien. Het nummer Hocus Pocus was dan weer aardig. Moonspell: Niet mijn band, maar toch nog even bij gaan kijken. Ook nog even bij de Electronic Stage geweest, wat een herrie zeg haha. Kortom, volgend jaar weer! |
|
quote: Den Ensomme Nordens Dronning is inclusief spacy zeegeluiden 15 minuten....Die live versie bewaren we voor Oerol. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 22-09-2013 21:16] |
|
Wel een vette eer, als je met jeugdheld Theo Wesselo een podium mag delen. Ik zou de druk niet aankunnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: In de ruimte is geen water. |
|
Mijn jeugdheld is Optimus Prime, mijn ouders wilden niet dat wij naar die vrijzinnige rotzooi van de VPRO keken. |
|
quote:Was ik al bang voor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Mijn hoogtepunten waren Radio Moscow en Focus. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oke dan! |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |