|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Proudly we present the first bands for Brainstorm Festival 2013, 1 & 2 November in Gigant Apeldoorn: Mainstage: THEOCRACY (USA) prog. power-metal BENEA REACH (NO) prog. death / metalcore REINXEED (SE) fantasy power-metal ANTIDEMON (BRA) death-metal MY ENDLESS WISHES (SE) gothic-metal STARTLED BY SILENCE (NL) metalcore Theater: RACHÈL LOUISE (NL) singer-songwriter KING'S SONG ('Koningslied') grunt-sing-along to hail the new king of The Netherlands! Presale starts today! More bands will be announced in the following weeks! Tickets + info soon on www.brainstormfestival.com [Dit bericht is gewijzigd door brainstorm op 02-07-2013 11:05] |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Lees net dat Swallow the Sun 2 november in Apeldoorn speelt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja, las ik ook op hun facebook. Blijkbaar een "The morning never came"-anniversary tour. En dan samen met The Foreshadowing en Antimatter. Leuke bands zo samen.... |
|
Ik heb er weer zin an, tot nu toe altijd een gezellig plekkie geweest |
|
En de complete line-up: BRAINSTORM FESTIVAL 2013 Gigant - Apeldoorn Vrijdag 1 november REINXEED (S) SACRIFICIUM (D) ANTIDEMON (BRA) THE CHARM THE FURY (NL) MY ENDLESS WISHES (S) STARTLED BY SILENCE (NL) Zaterdag 2 november SWALLOW THE SUN (FIN) THEOCRACY (USA) BENEA REACH (NO) SLECHTVALK (NL) ANTIMATTER (UK) TODAY FOREVER (D) ALIENS ATE MY SETLIST (D) SLEEPING ROMANCE (ITA) SENSE VS. SANITY (NL) www.brainstormfestival.com |
|
Een aanpassing en een toevoeging aan de line-up: BRAINSTORM FESTIVAL 2013 Gigant - Apeldoorn Vrijdag 1 november SPARKLANDS (NL) / aor-hardrock SACRIFICIUM (D) / death-metal ANTIDEMON (BRA) / grind-death THE CHARM THE FURY (NL) / metalcore MY ENDLESS WISHES (S) - gothic-metal STARTLED BY SILENCE (NL) - metalcore Zaterdag 2 november SWALLOW THE SUN (FIN) / death-doom THEOCRACY (USA) / power-heavy metal BENEA REACH (NO) / prog-death-metalcore SLECHTVALK (NL) / death-black ANTIMATTER (UK) / doom-rock TODAY FOREVER (D) / hardcore THE FORESHADOWING (ITA) / gothic-doom ALIENS ATE MY SETLIST (D) post-hardcore SLEEPING ROMANCE (ITA) / melodic gothic-metal SENSE VS. SANITY (NL) / melodic death-metal Info & Tickets: www.brainstormfestival.com |
|
Toch maar eens een ticket bestellen, ik vergeet het steeds. Gelukkig is de Gigant bijna om de hoek |
|
Aanwezig, nog meer mensen aanwezig? |
|
Nu wel, ticket is binnen |
|
quote: Goed bezig, goede line-up dacht ik zo nog persooniljke favorieten? |
|
Ken eigenlijk helemaal niks. Wel eens The Charm the Fury gezien wat ik niks aan vond en Aliens ate my setlist idem. Maar het is tot nu toe elk jaar leuk geweest en ik 'ontdek' altijd wel een bandje of 2 |
|
quote: Theocracy is een goede power metal band xd |
|
Ben benieuwd, kan een fijne bak power metal altijd waarderen |
|
quote: insgelijks |
|
Jezus is mijn introducee. Je moeder. |
|
Helaas heeft Benea Reach moeten annuleren. Als vervanger speelt de Duitse post-hardcore band About An Author. En uiteraard staat SWALLOW THE SUN exclusief bij ons op de planken, evenals THEOCRACY. Het tijdschema: VRIJDAG 1 NOVEMBER 2013 18.00 - Doors open 18.45 - STARTLED BY SILENCE 19.35 - MY ENDLESS WISHES 20.35 - THE CHARM THE FURY 21.40 - SACRIFICIUM 22.55 - SPARKLANDS ZATERDAG 2 NOVEMBER 2013 13.30 - Doors open 13.45 - SENSE VS. SANITY 14.25 - SLEEPING ROMANCE 15.10 - THE FORESHADOWING 15.55 - ABOUT AN AUTHOR 16.50 - ANTIMATTER 18.20 - SLECHTVALK 19.25 - TODAY FOREVER 20.30 - THEOCRACY 21.30 - RACHÈL LOUISE (theater) 22.00 - SWALLOW THE SUN 23.50 - ALIENS ATE MY SETLIST (afterparty) Gigant - Apeldoorn - NL www.brainstormfestival.com |
|
Antimatter zal live mooi zijn denk ik When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zeker, Slechtvalk weet ik van dat ze goed zijn live. Theocracy ben ik erg benieuwd naar. Zijn ook genoeg wat onbekendere bands dus genoeg verassingen |
|
3 kaarten gereserveerd voor Zaterdag. Slechtvalk lijkt mij een mooi moment om even een eetgelegenheid te bezoeken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-11-2013 11:58] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Haha, niet jou ding? Ben morgen aanwezig. Blij met de line-up veel verschillende genres! [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 01-11-2013 12:26] |
|
quote: De enige band van de dag waar ik totaal niets mee kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Oke haha, dat kan |
|
quote: Tip; Finnegan's Irish Pub op het Caterplein! Als je de Gigant uit komt, linksaf en zodra je op het plein komt zie hem aan rechterzijde van het plein. |
|
Leuk festijn weer. Ik kende vrijwel niks, maar toch wel weer wat 'nieuwe' toffe bands leren kennen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |