|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je zoekt niet toevallig nog bands? |
|
quote: Nee, dank je wel. Deze editie is inmiddels helemaal rond. |
|
quote: Wat zijn de andere namen dan? |
|
quote: Dat wordt zeer binnenkort (hopelijk aanstaand weekend) bekend gemaakt. |
|
quote: Oké! Heb via via intussen al een en ander vernomen, klonk veelbelovend. Ik hoop hoe dan ook wel aanwezig te zijn: met de vorige twee edities is reeds bewezen dat de GML een prima initiatief is waar goeie avonden uit voortkomen. |
|
quote: Dank je!! Ben het helemaal met je eens. [Dit bericht is gewijzigd door ferrywijnhoven op 17-05-2013 10:12] |
|
Statement from Mondvolland: 'Last months we've worked hard on new material that will be released on our second album later this year. The upcoming gigs will be the premiere of some of this material.' |
|
|
|
Flyer is klaar. En erg mooi geworden. Geen idee hoe ik die hier kan posten. |
|
[img] link [ /img] Maar zeer tof initiatief dit! Leuke bands oo'k weer. Jammer dat ik niet kan. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 29-05-2013 10:28] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
quote: Zo, dat werkt. Dank je wel. Inderdaad jammer dat je niet kunt. |
|
Aanwazig. Heb nog een laatste paar Gestalte shirts en demo's over, langskomen dus! |
|
quote: Idem! Op de shirts en demo's na dan. |
|
ook wel mooi op zich... Gestalte bestaat uit leden van oude Nederlandse Blackmetal bands van o/a Necrofeast, Hekel, Zwartplaag, e.t.c.. Aldus de Metal archives... en De Gestalte bio |
|
quote: 2 bands dus totaal? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-06-2013 22:01] |
|
quote: Lijkt de flyer helaas wel te impliceren. |
|
quote: leuk dat je het alleen over jezelf hebt martin |
|
quote: Beste Tortyr, Ik weet niet wie jij bent, of wat jij denkt, maar ik zweer je voor 100% zeker ''Dr.Zyklon'' geen Martin is. |
|
:') Clownen, clownen! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dit keer inderdaad maar 2 bands. We hadden er 3 gepland, maar het kwam even niet anders uit. Maar met deze twee bands verwacht ik vanavond een geweldige avond!! |
|
Het was weer een topavond!! Bedankt iedereen die er is geweest. |
|
Goede avond, ja. Regel volgende keer wel even een metalcd'tje voor tussendoor. Corpsepaint en kaarsen werken minder goed als op de achtergrond The National draait. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dit. Verder wel een prima avond weer. |
|
quote: Helemaal mee eens. Genoteerd. [Dit bericht is gewijzigd door ferrywijnhoven op 17-06-2013 8:50] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |