|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 5 juli Fuck The Facts (CA grind / death) Leng Tch'e (BE grind) Suffering Quota (NL grind) Vvk € 8,00. Entree € 10,00. Zaal open 19.00 uur Voorverkoop is gestart via http://www.baroeg.nl https://www.facebook.com/events/156223191223093/ |
|
Vet. Op mijn verjaardag, die vieren we dan maar een dag later! |
|
Joepie ik ben +1! |
|
Monsterline-up, aanwezig!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
iets te ver voor mij FtF wil ik wel es zien signature |
|
Ben erbij, fucking vet Ben benieuwd of FtF daadwerkelijk een set van 1 uur gaat spelen, Topon Das vindt eigenlijk een set van 28 minuten perfect geloof ik Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De eerste timetable was 19:45 - 20:25 voor SQ. Ik mailde ze dat onze sets nooit langer zijn dan 23 minuten [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 03-07-2013 21:47] |
|
Oja, ook nog steeds aanwezig! |
|
Neem je ook tapes mee? Kunnen jullie lekker concurreren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hehe, alleen als iemand de behoefte heeft om wat te bestellen en op de verzendkosten te besparen, anders laat ik die zooi mooi thuis. |
|
Nou, vooruit! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben toch vanwezig vanwege een BBQ die ik organiseer, helemaal vergeten! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik neem ze mee. |
|
Retardo wil me vast wel aanwijzen, als het niet vanzelf al goed gaat Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Een Suffering shirt? Hebben jullie logo shiets? Kan Olab die mooi voor me mee nemen... ;-) |
|
Min SQ: Wegens ziekte moeten we afzeggen. Heel kut. |
|
quote: Klote man quote: Komt vast nog wel goed |
|
quote: Ging goed! Bedankt nog quote: Uiteindelijk gold na jullie afzegging deze time table: 20.30-21.30 Leng Tch'e 22.00-23.00 Fuck The Facts Uiteindelijk speelde men als volgt: 21.00-21.30 Leng Tch'e 22.00-22.30 Fuck The Facts Grindbands zijn lui! Was een vette avond; FtF zoals gebruikelijk te gek, wat een goed geoliede machine en gave muziek. Leng Tch'e had ik nooit eerder live gezien, en deed het ook heel goed. Vooral de drummer, wat een held! Het veelvuldig in de soep lopen van de aankondigingen van de zanger was ook mooi [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-07-2013 9:40] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: quote: hehe, mooi gemompel van de Leng Tch'e zanger inderdaad. FtF was geweldig, had nog wel een stuk langer mogen duren |
Index / Concerten |