|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Mooi interessant interview ook. Nu eens wat meer opzetten. |
|
quote: Overgepolijst? Dat hoor ik totaal niet Tuurlijk, best goed geproduceerd, maar het enige wat ik hoor is 'waanzin' en rauw is het zeker ook nog. Ik vind het geweldig in ieder geval. Dit album en de vorige ook. Het hitje van The Purging nogmaals: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik kan me er op zich nog wel een beetje in vinden. Door zoveel verschillende lagen toe te voegen krijgt de basis van de muziek (kale drums, gitaar, etc.) een soort deken over zich heen. Ik zit er niet zo mee, maar je moet er wel een beetje doorheen luisteren om bij de kern van de muziek te komen. |
|
quote: Eens! Maar als ik "overgepolijst" hoor, denk ik niet aan een beschrijving als je nu geeft Eerder "weggemoffeld" ofzo. Maar daar heeft het geluid ook weer wat teveel scherpe randjes voor. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ook maar even luisteren. |
|
Plaat van het jaar, gaat niet vervelen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Silence, als je hem staan hebt mag je hem anders even overgooien, zal ik hem ook eens een kans geven. Willekeur en dictatuur! |
|
Check. |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
quote: The Nucleus Turbine zou al een garantie moeten zijn dat deze plaat niet kán vervelen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Beetje door de productie heen luisterend (daar moet ik wel aan wennen), kan ik dit best waarderen. |
|
ik kan er echt niet lang naar luisteren hoor, de cymbalen worden zooo enorm verkracht door compressie dat ik snel afhaak. edit: die video hierboven [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-12-2013 23:45] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wat vervelend toch. Gave band, jaarlijst. Maar niet bovenaan. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
Joeee! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dikke pre-order. |
|
Je zou ze niet booken Retardo |
|
Preorder de nieuwe lp alhier: http://www.apocaplexy.bigcartel.com/product/terra-tenebrosa-v-i-t-r-i-o-l-purging-the-tunnels-lp |
|
Hooray! |
|
Meteen besteld. |
|
Ook besteld |
|
Ik ben meestal niet zo van de bootleg-opnames op youtube, maar deze is best goed te doen. Voor de mensen die er (net als ik) niet bij konden zijn op roadburn: |
|
Wachtend op de V.I.T.R.I.O.L. LP. |
|
quote: Ik heb m al dik een week binnen. Gave nummers die een waardevolle toevoeging zijn op de albums. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |