![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() |
|
Mooie combi met Maybeshewill en SN8! Aanwezig, of evt de dag ervoor in Amsterdam. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ticket in de pocket. Nu al mild siked. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Door wie os de poster ontworpen? Lijkt op werk van Malleus, maar toch ook niet. ![]() |
|
quote: Snap ik. SN8 is idd een erg vette band. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Tijdschema (o.v.b.) 19:00 - doors open 19:30 - 20:00 Steak Number Eight 20:20 - 20:50 Maybeshewill 21:20 - ..... The Dillinger Escape Plan ![]() |
|
Fuck wat was het gisteren vet in de Melkweg. ![]() ![]() ![]() Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
quote: Goed te heuren! Nog een uurtje of 2 en dan trap ik 'm an richting Nijmegen. 100% anti-Kvelgeest ![]() |
|
quote:Ja lekker dat ik dat nu pas lees ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Godver, dat was lekker zeg. Morgen waarschijnlijk onder de blauwe plekken. Steak Number Eight was de enige band die ik qua muziek nog niet echt kende, maar daar ga ik zeker verandering in brengen. Die knulletjes kunnen wel spelen zeg. ![]() |
|
Vanavond in het Paard was ook prima. Steak Number Eight niet gezien. Maybeshewill was tof, al werd het ietwat eentonig. Afsluiten met Not For Want of Trying was wel weer erg fijn. Ondanks dat ik ze inmiddels een keer of 10 gezien heb was Dillinger weer geweldig, al had die lichtshow van mij niet helemaal gehoeven. Geluid was zowel bij Maybeshewill als bij Dillinger erg goed trouwens. ![]() |
|
Deze avond in Antwerpen. Ik kijk er naar uit, eerste keer dat ik ze live zal zien. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Voor mij was het ook alweer de 4e of 5e keer TDEP. Het is en blijft geweldig, iedere keer weer. Steak Number 8 vond ik ook heel goed te doen en die band wil ik ook zeker nog wel eens op het podium zien. Maar dat Maybeshewill had ik al heel snel bekeken. Wat een narigheid, met dat keyboardgeluid. Jakkie-bah. De treinreis terug was ook geen onverdeeld succes. Mán, wat voelde ik me beschimmeld. Misschien toch dat laatste pilsje moeten laten staan. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-10-2013 20:04] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Steak Number Eight gemist, want file tot in Machelen ![]() Maybe She Will klonk even interessant als hun bandnaam. Dillinger Escape Plan was retestrak en intens. Hoewel ik niet alle nummers goed uit elkaar kan houden, toch genoten, en 'I want your Soul' als bonusnummer ![]() Mijn vrouw werd wel misselijk van de lichtshow. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Come to Daddy bedoel je? quote: Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, het werd vrij irritant op een gegeven moment. ![]() |
|
Haha @ "I want your soul" :D leuk bedacht hoor.. Ik heb zin om tDEP weer eens te zien. Al 5 keer gezien inmiddels maar elke keer blijft het een van de meest energieke bands die ik ken. Bazen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |