IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 27/10/13: The Dillinger Escape Plan @ Doornroosje
Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 16-05-2013 12:54 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

De Amerikaanse band The Dillinger Escape Plan speelt op zondag 27 oktober 2013 in Doornroosje te Nijmegen. De band bracht in mei een nieuw album uit genaamd One of Us is the Killer. Op 4 juli 2013 spelen ze ook in het Groningse Vera .

Tickets voor de show in Doornroosje kosten 18 euro. De voorverkoop start op 17 mei 2013.

100% anti-Kvelgeest

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-09-2013 22:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Maybeshewill en Steak Number Eight toegevoegd als support.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-09-2013 22:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Mooie combi met Maybeshewill en SN8!
Aanwezig, of evt de dag ervoor in Amsterdam.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-10-2013 0:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ticket in de pocket. Nu al mild siked.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 16-10-2013 0:45 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Door wie os de poster ontworpen? Lijkt op werk van Malleus, maar toch ook niet.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-10-2013 0:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2013 0:39 schreef Negatieveling het volgende:
Ticket in de pocket. Nu al mild siked.

Snap ik. SN8 is idd een erg vette band.

... hoe de hazen lopen ...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-10-2013 17:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Tijdschema (o.v.b.)

19:00 - doors open
19:30 - 20:00 Steak Number Eight
20:20 - 20:50 Maybeshewill
21:20 - ..... The Dillinger Escape Plan

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 27-10-2013 15:44 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Fuck wat was het gisteren vet in de Melkweg.

Inter faeces et urinam nascimur

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 27-10-2013 18:03 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2013 15:44 schreef Stoerbaard het volgende:

Goed te heuren!
Nog een uurtje of 2 en dan trap ik 'm an richting Nijmegen.

100% anti-Kvelgeest

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-10-2013 18:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 oktober 2013 15:44 schreef Stoerbaard het volgende:
Ja lekker dat ik dat nu pas lees

When your people matter, menstrual health matters

Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 28-10-2013 1:13 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Godver, dat was lekker zeg. Morgen waarschijnlijk onder de blauwe plekken. Steak Number Eight was de enige band die ik qua muziek nog niet echt kende, maar daar ga ik zeker verandering in brengen. Die knulletjes kunnen wel spelen zeg.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 30-10-2013 0:18 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Vanavond in het Paard was ook prima. Steak Number Eight niet gezien. Maybeshewill was tof, al werd het ietwat eentonig. Afsluiten met Not For Want of Trying was wel weer erg fijn.

Ondanks dat ik ze inmiddels een keer of 10 gezien heb was Dillinger weer geweldig, al had die lichtshow van mij niet helemaal gehoeven. Geluid was zowel bij Maybeshewill als bij Dillinger erg goed trouwens.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-10-2013 9:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Deze avond in Antwerpen. Ik kijk er naar uit, eerste keer dat ik ze live zal zien.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-10-2013 20:02 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Voor mij was het ook alweer de 4e of 5e keer TDEP. Het is en blijft geweldig, iedere keer weer. Steak Number 8 vond ik ook heel goed te doen en die band wil ik ook zeker nog wel eens op het podium zien. Maar dat Maybeshewill had ik al heel snel bekeken. Wat een narigheid, met dat keyboardgeluid. Jakkie-bah.

De treinreis terug was ook geen onverdeeld succes. Mán, wat voelde ik me beschimmeld. Misschien toch dat laatste pilsje moeten laten staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-10-2013 20:04]

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-10-2013 12:59 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Steak Number Eight gemist, want file tot in Machelen

Maybe She Will klonk even interessant als hun bandnaam.

Dillinger Escape Plan was retestrak en intens. Hoewel ik niet alle nummers goed uit elkaar kan houden, toch genoten, en 'I want your Soul' als bonusnummer
Mijn vrouw werd wel misselijk van de lichtshow.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 31-10-2013 13:22 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 31 oktober 2013 12:59 schreef PandroidJack het volgende:
en 'I want your Soul' als bonusnummer

Come to Daddy bedoel je?

quote:
Mijn vrouw werd wel misselijk van de lichtshow.

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, het werd vrij irritant op een gegeven moment.

Argh
Usericon van Argh
Posted 31-10-2013 15:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha @ "I want your soul" :D leuk bedacht hoor.. Ik heb zin om tDEP weer eens te zien. Al 5 keer gezien inmiddels maar elke keer blijft het een van de meest energieke bands die ik ken. Bazen!

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com