|
Auteur: |
|
|
Event: Wâldrock Reunion Datum: 16 november 2013 Zaal: Sporthal Westermar Plaats: Bergum Start VVK: 1 juni Om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen bezoek je het beste: https://www.facebook.com/waldrockofficial http://waldrock.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-11-2013 9:55] |
|
Wie of wat reuniëren er? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Degenen die daar zin in hebben. |
|
Waar ze maar zin in hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Wâldrock Official op 18-05-2013 14:33] |
|
Magere onderbouwing. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Wâldrock Official op 18-05-2013 14:33] |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Wâldrock Official op 18-05-2013 14:34] |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Superfeest, nu al. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
ik kan niet wachten! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Komen er ook bands, of mag je alleen maar 'hoi' zeggen tegen alle reüniegangers? Verrassend triviaal |
|
En als je nou nog nooit op waldrock geweest bent, mag je dan wel komen? |
|
Vast wel. Enkel niet op die reunie denk ik. |
|
Ik kom alleen als het door Mojo wordt georganiseerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tuurlijk. maar dan moet je een enkelbandje om. En daar mag je alleen frisdrank mee halen. En je moet een raar hoedje op. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pinkpop? |
|
quote: Balen dat ik een aantal jaren wel geweest ben dan. |
|
quote: Gelukkig ben ik er wel een paar keer geweest. |
|
Evergay, Masterplan, Izegrim, Holy Moses en Destruction. Zeer onwaarschijnlijk dat ik aanwezig ben... vooral met een prijskaartje van 30,- voor deze treurige line-up. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
geen wonder dat Wâldrock Official dat zelf hier niet post. 30eu, gvd. met 3 meter gratis bier dan erbij? I am mine own redeemer...! |
|
30 euro voor die 3e rangs bands? :v hahaha, siked! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mortis Rex komt al niet, dus dat is sowieso een reden om te gaan. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
En Destruction is voor mij ook best een reden om te gaan. |
Index / Concerten |