|
Auteur: |
|
|
Hele nare en negatieve sludge uit Nieuw Zeeland. Voor liefhebbers van Eyehategod, Noothgrush, Iron Monkey e.d. Discografie: s/t Meth Drinker / Open Tomb split Meth Drinker / Moloch split s/t 7" Hier allemaal te beluisteren: http://methdrinker.bandcamp.com/ |
|
Ja! Geweldige band, goede bandnaam ook. Helaas moeten missen eerder deze maand in Little Devil. |
|
Superleuk, ja! Ik zie ze woensdag in Brussel, vet veel zin in. |
|
Had er nog nooit van gehoord, maar wat is dit fucking vet zeg. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Vond het afgelopen woensdag niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Maar op plaat is dit wel vermakelijk ja. |
|
Zo hoor, fijn spul. |
|
Wanneer komt iemand met DMT Breather? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lekker ruig Horns up! |
|
quote: Aangezien jij dit soort feitjes volgens mij wel leuk vindt, met 'meth' wordt hier 'methylated spirits' bedoeld. Gave band, paar maanden terug de reissue van de s/t LP opgepikt. Split met Open Tomb is lastig te krijgen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ik had al een keer gemaild over de verzendkosten: nz$25 voor de plaat + nz$25 verzending (32 euro). Ik wacht wel op de euro persing. |
|
quote: +1, ben afgehaakt om dezelfde reden. Ik heb nog geïnformeerd naar Europese distributie, maar dat was nog niet echt aan de hand, meen ik. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Nee klopt. Die vent van het label vertelde me dat ze de plaat in de VS hebben laten persen omdat ze in Nieuw Zeeland geen perserij hebben. Hierdoor is de inkoop ps zo hoog dat ze hem niet voor wholesale bij andere distro's kwijt kunnen. |
|
quote: Ah okee, ik vond de naam al wat slecht uit de lucht gegrepen als het een vervolg is van Weed Eater. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geniale muziek! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Index / Heavy Metal |