|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vorig materiaal vond ik maar zozo maar deze is subliem übererover jaarlijst die melodie dat ritme die tekst signature |
|
Dit is gewoon een matige Nightwish-kloon, Hopnys. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik bedoel: ... dansedansedanse [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-05-2013 22:38] signature |
|
(Sinkse)Foormetal. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Toch mooi dat weer eens bewezen wordt dat een extreem brede smaak hebben er onherroepelijk toe leidt dat je kutmuziek goed gaat vinden. Wat een bagger. Standaard kneuzencandypopzanglijntjes, domme scream en irrelevante metal. Joechei. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
klopt ja, dit is enorm platvloers. Aqua/2 Brothers on the 4th Floor metal. Beste in zijn soort ongeveer. Xe-None achterna signature |
|
Geniale band! Twee ijzersterke albums op zak, geweldige songwriting en alles heerlijk glad verwerkt tot hapklare brokken, die geen moment vervelen. Bovendien zit het qua eye candy ook wel goed met Amaranthe, dus gaat de band (terecht) een grote toekomst tegemoet. |
|
signature |
|
Weer lekker retefout, maar ik trek het prima. Olof maar eens aan z'n mooie haartjes trekken of ik een reviewcopy kan krijgen |
|
'man man man, wat een drama!' |
|
je bent zelf een drama. beetje Halestorm, Rammstein invloeden, glad, netjes, over the top, maar goed gespeeld. |
|
Gezien op Graspop vorig jaar (?) Muziek stelde weinig voor, maar die zangeres maakte veel goed (niet qua zang) |
|
Nieuwe album aan het beluisteren, vrij logische voortzetting van het vorige album. Meer poppy en catchy met her en der een kleine explosie. Alleen voor de fans |
|
staat hier ook op repeat! signature |
|
Ik dig het ook wel. Beter er zo voor uitkomen en er prat op gaan dan wat fake evil te gaan doen en metal "claimen" te zijn (you know who you are). En nu gaan we vegen |
|
quote: Beter dan 2 Brothers komen ze nie meer. Dat vind ik dus nog goed. En nu gaan we vegen |
|
quote: indeed! dit is zo fout dat het gewoon lekker is ik bedoel hoe fout kun je gaan! en nog een lekker schepsel ook! signature |
|
Ik voel je. Al is Lasgo wel lekkerder. En nu gaan we vegen |
|
hehehe ben wel beetje teleurgesteld met de nieuwe Amaranthe DDB en Digital World zijn super Skyline ook goed rest vrij gewoon geen jaarlijst vr mij signature |
|
Ik probeer het over 10 jaar nog eens. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Het is mij te veel van hetzelfde, iets waar ik voor de release van het 2e album al bang voor was, maar die me toch erg positief heeft weten te verrassen. |
|
jip, 2e was beter dan eerste derde is teveel zelfde idd, te weinig powermetal ook, te veel metalcore en moderne popmuziek. Straks beginnen ze nog djenterig te doen signature |
|
Dank je, nu hebben we samen mijn review geschreven |
|
signature |
|
Omdat het zo geniaal is! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |