IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Therion + Arkona @ Harmonie, Leeuwarden 21/12/13
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-05-2013 16:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
ROMEIN XL: Therion + Arkona + The Devil + Sound Storm
Datum: 21/12/2013
Deur open: 19:00
Prijs: t b a
Zaal: Stadsschouwburg de Harmonie
Genre: Metal / Hardcore

www.megatherion.com

Klassieke muziek versus de harde tonen van hardrock/heavy metal? Jazeker, het kan! Dat bewijst de Zweedse band Therion namelijk al jaren. Deze symfonische metal band, met kenmerkende opera invloeden tourt de hele wereld rond en staat op deze zaterdagavond eindelijk in Leeuwarden. Therion is opgericht in 1987 en begon ooit als harde death metal band maar groeide al snel uit tot één van de meest toonaangevende bands in het symfonische metal genre. De band gebruikte al snel orkestrale elementen, niet alleen als extraatje, maar als volwaardig deel van de composities. Daarmee is Therion een van de eerste bands die met een volledig orkest op het podium stond. Niet voor niets is de band ooit beschreven als "de meest avontuurlijke band van het moment".

Let op: dit concert vindt plaats in Stadsschouwburg de Harmonie.
Kaartverkoop start vrijdag 17 mei om 10.00.

http://www.poppodiumromein.nl/index.php/agenda/details/420-therion

Aanwazig!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 16:32 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

EMM package?

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-05-2013 16:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wat voor package?

Ohja tickets zijn 25,- excl. zag ik net.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 17:33 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

De package die op EMM staat.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-05-2013 18:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh okay. Hebben de EMM meneren vermoedelijk die 3 bands erbij moeten kopen/accepteren om Therion te kunnen boeken. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com