|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En als je oude band daar dan ook even een reünieoptreden geeft, kunnen alle Judgement Daytopics ook dicht en is er weer 2 keer zoveel ruimte op de server. |
|
Een topic dichtgooien ≠ meer ruimte krijgen op de server. |
|
Ach, zo ging dat back in de days. Je had er bij moeten zijn. Of niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Was ik soms. IRL jullie toch een keer of 3 of 4 gezien. |
|
Ow? Leuk. Was het erg kut? Maar ik doelde op zm met erbij zijn. Toen mocht het nog om tig topics te openen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ook een keer of twee, drie. Jammer dat ik toen niet wist dat de gitarist een gave gast was. Want van de muziek moesten ze het niet echt hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat bastianus zegt. |
|
Hehehe, eerlijkheid. Mooi, daar hou ik van. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Over de opdracht kan getwist worden, uiteindelijk verzin je iets wat je nog niet eerder gedaan hebt. Je kan ook weer een oude succesformule uit de kast trekken, maar dat is in mijn ogen nou net niet waar het om draait. Ik zie er vooral de grap van in. We zijn druk bezig om er een zo fout mogelijk feestje van te maken. En 14 bands is volgens mij een behoorlijke selectie, die gaan achter elkaar live spelen, na een middagje soundchecken met een digi mengtafel. Een technologisch hoogstandje, waar het echte songfestival nog een puntje aan kan zuigen wat mij betreft. Gaat leuk worden, en als je t niet leuk vind ook goed. Humor pakken we allemaal anders op. Dat is misschien dan ook wel weer het leuke van dat je de opdracht steeds weer anders maakt. |
|
quote: Cool story bro! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Kolere wat zingt die zanger uit de maat zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 31-10-2013 20:23] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
10 mei alweer!!! met Satanklaas en corpse paint pieten Abbathtoir en Dani Bierfilth diverse VIPS uit de Metalscene in de jury De volgende 12 nummers worden ter vernieling gebracht: Graverot - Love Shine A Light from hurricane Katrina TTTV - Marry Me from churchburner Krista Siegfrieds NAQM - Hemel en Aarde from eunuch Edsilia Rombley Powerpimps - Drama Queen Colonel Decker - Making your mind up from gangbangers Bucks Fizz Magnetron - Diva from ladyboy Dana International The Heritance - Euphoria Panoptikon - Eisen bischen Frieden from hotstuff Nicole. Gloria Victis - Alles heeft een ritme from Frizzle Shizzle Deem Index - J'aime la vie from kinky domina Sandra Kim. Rhovanion - Fairytale from gaylord Alexander Rybak The Covernant - Waterloo from Veluws gold ABBA [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 06-04-2014 23:41] |
|
Aankomende zaterdag met kettingzaagkunstenaar die de trofee in de vorm van een gitaar live uitzaagt van 19.00 tot 20.00 |
|
Zo slecht zie je het zelden, maar donders.. weer een geniaal feestje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |