|
Auteur: |
|
|
vrijdag 4 okt • open 20:00 GRAVE ZOMBIE INC MONOLITH DEATHCULT +support € 13,- vvk / € 15,- deur @ Iduna, Drachten meer info: hier zondag 6 okt • open 15:00 GRAVE ZOMBIE INC + support € 13,- vvk / € 15,- deur @ Baroeg, Rotterdam meer info: hier [Dit bericht is gewijzigd door Mystage op 28-05-2013 12:47] |
|
Grave (SE old school death) Zombie Inc. (AT death, ex-Pungent Stench member) Vvk € 13,00. Entree € 15,00. Zaal open 15.00 uur https://www.facebook.com/events/344424635660951 |
|
De line-up is nu: Zondag 6 oktober: Grave (SE old school death) Necros Christos (DE occult death) Zombie Inc. (AT death, ex-Pungent Stench member) Grave Miasma (UK occult death) Antropomorphia (NL death) Vvk € 17,00. Entree € 19,00. Zaal open 15.00 uur https://www.facebook.com/events/344424635660951/ [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 26-08-2013 21:21] |
|
|
|
Zondag! 20.30-21.30 Grave (SE old school death) 19.10-20.10 Necros Christos (DE occult death) 18.05-18.50 Zombie Inc. (AT death, ex-Pungent Stench member) 17.00-17.45 Grave Miasma (UK occult death) 16.00-16.40 Antropomorphia (NL death) |
|
Vrijdag! grote zaal 23:00 - 24:00 Grave 21:30 - 22:10 The Monolith Deathcult 20:20 - 21:00 Zombie Inc kleine zaal 22:10 - 23:00 Negură Bunget 21:00 - 21:30 Moribund Oblivion 19:55 - 20:20 Agamendon 19:20 - 19:45 Din Brad |
|
Het was weer gezellig in Drachten. Niet erg druk, maar de bands waren erg tof. Uitschieters wat mij betreft Zombie inc, Negura Bunget en Grave. Monolith deathcult is muzikaal best gaaf, maar ik vraag me serieus af waarom het geluid zo hard moet. Zelfs met gehoorbescherming is het niet prettig. Ik heb het dus ook niet af gekeken. |
|
TMDC was echt te kut voor woorden inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Iemand enig idee door wie/wat dat ongelofelijk slechte en knetter-knetterharde geluid bij Grave Miasma gisteren werd veroorzaakt? Was echt niet te harden... Jammer, was erg benieuwd naar hun optreden Voor de rest wat mij betreft een geslaagd uitje: Zombie Inc. was leuk, Necros Christos goed en Grave natuurlijk gewoon moddervet. |
|
Stond goed luid ja, heb geen een optreden helemaal afgekeken daardoor. Volgens mij bij alle bands local tech's... |
|
quote: Volgens mij heeft die Grave Miasma / Necros Christos tour een eigen geluidsman. Ik vond het geluid bij Grave Miasma iig top, niets op aan te merken. Verder de vetste show van de dag. Antropomorphia klonk een beetje roestig maar wel vet. Zombie Inc kon ik helemaal niets mee. Necros Christos ok maar na een half uur begint het wel echt saai te worden en Grave was goed in vorm maar na een half uurtje afgetaaid. Prima dagje! |
|
In Arnheim was Grave Miasma ook echt overdreven hard. Ik stond naast het podium en twee dagen een suis in mijn oor. Geluidsman bedankt. Necros Christos was prima. Ben bij Grave Miasma is de Baroeg derhalve lekker weg gebleven. |
|
quote: Ik denk dat jij in de Baroeg dan dezelfde suis in je oren had als New Era. |
|
Antropomorphia - Niet heel bijzonder maar ook weinig op aan te merken. Prima opener. Grave Miasma - Muzikaal de meest interessante band maar wat een bagger geluid. Op het moment nog steeds last van mijn oren. Zombie Inc. - Een geinige show voor de horror liefhebber maar muzikaal niet sterk genoeg. Necros Christos - Stond als een huis. Grave - De eerste paar nummers gezien en dat klonk zeer goed toen ging opa op huis aan. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 08-10-2013 13:58] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Antropomorphia was lekker bezig Grave Miasma was erg goed, alhoewel wat minder in vorm dan de woensdag ervoor in Arnhem Zombie Inc was megasaai en dan ook nog eens van die debiele rubberen maskertjes op. Bij verre de slechtste band van de dag, Necros Christos was in één woord geweldig en een paar klasses beter dan op woensdag, maar in Rotterdam zonder twijfel band van de dag. De oudjes van Grave konden hier nog wat van leren. Grave geinig voor een half uurtje, maar echt niet langer en toen dan ook maar naar huis gegaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Niet de beste kwaliteit maar dat was het zondag ook niet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
is dat een coverband van grave ofzo? I am mine own redeemer...! |
Index / Concerten |