|
Auteur: |
|
|
Ik geloof dat ik toch maar eens ICQ ofzow moet downloaden, want ik heb alleen MSN en AOL instant messenger, en dat heeft weer bijna niemand, die laatste zuigt ook behoorlijk. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb het ook..... En Paul: geen dank om proefkonijn te spelen hoor... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 04-11-2002 22:21] |
|
Maar ik denk dat ik dat Yahoo messenger ook is ga gebruiken aangezien dat klote MSN toch weinig meer doet... |
|
Je moet alleen ook je vrienden zo ver zien te krijgen dat ze het gaan gerbuiken. *hint* |
|
Kunnen we het nou echt niet allemaal bij ICQ houden, strax moet iedereen nog een extra (3e) monitor bij kopen voor al die berichten troep! |
|
quote:Daarvoor heb je Trillian ... al je ICQ/MSN/Yahoo troep in 1 programma |
|
quote: Moet wel lukke |
|
quote: Vrienden Ken ik niet... Dead things grow from deep inside... |
|
Ik moet wel zeggen dat dat logo gigantisch LELIJK is, kan je er niet een groene Y van maken voor Online en een rode Y voor offline |
|
quote:Ik maak de Y binnekort wat kleiner ... en de online message wordt alleen smilie .... (ik heb helaas niet veel te kiezen ... dat plaatje wordt door Yahoo gegenereerd) |
|
En Fire ? ... zo beter ? Het kloterige is dat ik zelf nogal weinig keuze heb in de plaatjes die je kan kiezen voor Yahoo. Op het moment heb je de volgende: [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-07-2001 21:53] |
|
Prima zo Paul...... Effe een hint trouwens... Mijn indicators zullen bij mij nagenoeg altijd offline weergeven voor ICQ en Yahoo maar in veel gevallen sta ik invisible..... |
|
quote:Dat is een andere naam voor je minder vage kenissen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ik hou het voorlopig maar bij icq No regrets and no remorse... |
|
quote: Ach so... Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ja, je moest eens weten hoeveel icq-requests ik wel niet krijg door ZM ... dan maak je op een gegeven moment wel een icq-groep aan die "vage kennissen" heet . |
|
Hehe, ik kan me er iets bij voorstellen. (Ik heb overigens ICQ ge d/l... denk alleen niet dat ik het veel zal gebruiken... mijn chat-tijden liggen achter mij. Ik zal vanavond het nummer wel effe neerpleuren... mocht iemand ooit de behoefte voelen mij persoonlijk te spreken.) Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Je kan het nummer ook in je profiel zetten i.p.v. je huidige 666 |
|
quote: Bij mij heet ie 'Others'... ik heb echter wel weer een groep 'Dont wanna know' |
|
quote: Dat was ook mijn bedoeling... hoewel 666 natuurlijk veel leuker staat, helemaal onder het schattige bloempje hehehe. Ik zou uw forum niet durven bevuilen met een post over mijn icq nummer Dead things grow from deep inside... |
|
zijn er echt nog mensen die dit gebruiken? signature |
Index / Algemeen |