![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
je bent met windows zowiezo reddeloos verloren! ![]() |
|
quote:Dat bedoelde ik ook ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hmm ik heb hier 3 .iso bestanden van Reason, maar hoe kan ik het nu op CD zetten of gebruiken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
nero burning rom alcohol 120% of effe als virtual disk gebruiken met daemon tools trouwes, volgens mij heeft ieder brandprogramma wel de optie om ISO bestanden te branden naar een CD [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 30-05-2006 1:09] ![]() |
|
ah ik heb al een programmatje gevonden, tja ik had eigenlijk nog geen echt brandprogramma op mijn computer nu ook maar een 30 dagen versie, zo is het wel gelukt alleen accepteert hij de 2e CD van Reason niet, maarja dat komt volgens mij door een vlek op de CD. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
het was dus een vlek op de CD tijdens het branden ![]() maarja reason werkt nu ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Vraagje. Hoe sla je een stream op, een .ram dus. Ja, ik kan hem wel opslaan, maar ik wil de hele stream op m'n pc hebben staan van een radiouitzending. ![]() |
|
met streambox vcr ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ok dan, bedankt! ![]() ![]() |
|
hey, Op de pc zal wel zo'n programmatje included zijn om zware bestanden op het net te smijten. Werk hier met een mac en ken enkel iDisk.. hoe noemt dat voor de pc? Zit hier met klanten die niet aan mijn bestanden raken ![]() Alvast bedankt. mvg wk10 ![]() |
|
niemand? ![]() (wat een fossielen ook altijd die pc's) mvg wk10 ![]() |
|
Wat bedoel je, rar/zip? ![]() |
|
quote: heh? euh... volledige photoshop bestanden van 300 mb en meer. Je smijt die met "iDisk" in een publieke map. Een ander opent zijn iDisk, geeft paswoord in en kan aan die bestanden. Ben nu gewoon aan het uitzoeken hoe pc gebruikers er aan kunnen. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Hier lees je dat het maar één onderdeel is van de .Mac online service en wat het in feite is (een sync functie voor bestanden die schijbaar het FTP-protocol gebruikt) Dus waarschijnlijk kunnen PC-gebruikers met de URL en password en een FTP-cliënt erbij. Staat wel iets dat het betaald is ofzo. ![]() |
|
mvg wk10 ![]() |
|
die filmpjes zijn echt te zielig... apple zou es moeten proberen in de buurt van pc's te komen qua snelheid ipv alleen maar pochen over hoe goed ze wel niet zijn... en nee ben geen fanatieke mac-hater/pc-gay, werk al jaren nagenoeg met nix anders maar de sukkels erachter mogen wel es realistch gaan doen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Sssstt aaarco, rustig jongeuh. timograptjeéé ![]() mvg wk10 ![]() |
|
jajaja... vorige week een pc gekocht ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ik heb hier een film als .DAT bestand, weet iemand een truc (proggie?) die DAT kan omzetten naar bv, mpeg? ![]() |
|
Voor branden of bekijken? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Kan je beter naar een converter kijken ofzo. ![]() |
|
quote: Volgens mij levert KaZaa daar een proggie voor mee. Mocht er iemand een goede GRATIS converter voor MPC -->MP3 of MPC ---> WAV weten hoor ik het graag. MPC?? Ja, MPC. http://www.dedigitalerevolutie.nl/toontext.asp?id=9483 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-10-2006 13:23] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Persoonlijk gebruik ik foobar2000 als audio player. Kun je die MPC'tjes of gewoon mee afspelen of met behulp van de diskwriter kun je ze omzetten naar WAV. URL: http://www.foobar2000.org (By the way: Omzetten van MPC naar MP3 is sowieso niet aan te raden, omdat je daarmee kwaliteitsverlies op kwaliteitsverlies stapelt.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |