|
Auteur: |
|
|
http://www.trixonline.be/site/content/programma.asp?id=1295 Schijnbaar een exclusief Benelux concert. Ben nog aan het twijfelen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
Lint is gecancelled en de show gaat nu naar Trix. Geen twijfel. Ik ga niet. |
|
Normaal aanwezig, of dat hoop ik toch. Neurosis moet zowat dé band zijn voor mij die ik nog live moet zien. |
|
Damn, vette show weer! Syndrome met visuals was ook genieten. |
|
Inderdaad! SU-PER!!! |
|
Syndrome was te kort en beter in Simplon. Neurosis was kippenvel. |
|
Speelden ze veel nieuw werk? |
|
Haast uitsluitend van de laatste 2 platen. Locust Star en nog eentje (of 2) waren de uitzondering. |
|
Eye, Locust Star, Times of Grace en nog één. |
|
The Tide, meen ik. Geen visuals ook. Belachelijk dat een kaartje aan de deur goedkoper is dan de voorverkoop. Is dat altijd zo daar? |
|
Belachelijk en schandalig zelfs! Trouwens, altijd die reserveringskosten, dat slaat toch op niks? |
|
Wat was het prijsverschil dan eigenlijk? |
|
Aan de deur heb ik €28 betaald. VVK was uiteindelijk iets duurder, ik weet niet juist hoeveel. [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 24-06-2013 17:53] |
|
Volgens mij staat er in de topic titel 25 euro. Reservatie :') kosten 1,- 25+1 = 26 euro. Deur: 28 Ik zie het probleem niet. |
|
Het was €25 + €3 kosten + kosten afhankelijk van het betaalmiddel. O.a. €1.69 voor Paypal. :') Maar Neurosis was super. |
|
Ah, duidelijk. |
|
vvk met reservatiekosten was idd ruim een euro duurder dan aan de kassa. Iets wat inderdaad gewoon niet zou mogen. Anyway... Maudlin was weer goed Syndrome was meesterlijk (zeker ook door die visuals idd) Neurosis loste mijn huizenhoge verwachtingen met gemak in. Zelfs zonder noemenswaardige lichtshow en zonder visuals idd. |
|
quote:Hoe kom je bij die 1,-? Via ideal was het nog 0,85 per bestelling bovenop de 3 euro. Valt ook wel mee, maar het blijft raar. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 24-06-2013 19:28] |
Index / Concerten |