![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Edit: meest legendariesch waren toch wel die koffie middagen.. Total Violatiooooooooooooooon...... (5keer) ![]() Kwoot...... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 09-06-2013 14:49] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Sja, als de "oude garde" al niet komt opdagen in een zaaltje van 100 man.... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ALS ER NOU EENS EEN FATSOENLIJK BANDJE SPEELD... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Right. :') Boeiender ![]() |
|
quote: Precies ja, als dat zou kunnen. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: 10 punten! u gaat door naar voor den magnetron! @ nark: haha, total vioooooolaaaation... 5 keer i.d.d., hahaha! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: atak is eigenlijk ook dood op metal gebied. ![]() |
|
Morgen eens even een biertje drinken in de Docter ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Vorige week nog ge-metalscened in Zwolluh. Maar dan zonder metal. En gelukkig ook zonder het grootste gedeelte van the scene. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
In het park op een bankje zitten janken bedoel je? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Nee jonguh, perfect verzorgde gezellige housewarming/verjaardagsparty inclusief overnachting en ontbijt. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Klinkt als een leuk barebacking feestje ja ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
De enige drie barebackjes die er waren waren de poezeltjes van de gastvrouw. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
En de scene die er niet was, waarschijnlijk. ![]() |
|
quote: Wat een klote tent is dat geworden zeg. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Jupz Boeiender ![]() |
|
quote: Waar draaien ze nog een beetje goeie muziek in Zwolle? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik heb het idee dat het in Friesland de laatste jaren stabiel is gebleven op gebied van metal activiteiten en bezoekers. (waldrock niet meegerekend). De communicatie met de zalen onderling is volgens mij beter op elkaar afgestemd daar. In Groningen en Overijssel bruist het niet meer zo als een aantal jaren terug, heb ik het idee. In Drenthe (waar ik zelf woon) gebeurt al jaren weinig op concert gebied. De metal daar is behoorlijk versnippert qua organisaties. Toch is daar wel nieuwe aanwas, maar die vertrekken zoals gewoonlijk weer in hun studie tijd buiten Drenthe. In Zwolle zijn situaties geweest, dat er op meerdere plekken in de stad metal activiteiten waren op dezelfde avond. Niet handig! De evenementen zitten elkaar dan in de weg. Dat is een kwestie van onderling afstemmen lijk mij. Sterker nog, Ook gewoon afstemmen met Kampen, Steenwijk en wellicht Enschede, laat zeggen, een straal van 50 km. Dat netwerk van metal programmeurs onderling kan beter denk ik. "Laat ik dit dan als tip meegeven voor topic starter." ![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
quote: Poeh, Grizly's? Sally O'Brian's? Favoriet is toch de Abdij, whisky en speciaalbier. ![]() Ohja, de Pul! Vinylavondjes met Kurk en Hans S. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Joa, afstemming kan altijd beter. Wel suf dat én Hedon verbouwt wordt én het Ukkien in Kampen ook.... Het Podium rockt aardig door toch? Boeiender ![]() |
|
quote: Ok! Zal het even laten weten als ik weer eens in Zwollywood ben, lijkt me wel lachen om dan wat bier/whiskey met jou en meneer Herrie weg te tikken ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Niet echt! Metal concerten zijn in Het Podium maar +-10x in het jaar. De occultfest organisatie doet daar de metal battle, Armada agency organiseert daar, en ik regel af en toe een concert voor bevriende bands daar. In het metal genre zijn ze wel voorzien van programmeurs, die zich overigens prima redden zonder veel ondersteuning van manager en directie. In alle andere genres kunnen ze geen vaste programmeurs vinden of tot zich binden! Het budget is ook erg laag waardoor dit programmeurs niet aantrekt. Wat de directie en "manager" in het podium aan werk verzetten is mij een raadsel? Behalve dat ze overbetaald worden voor wat ze doen. Hun functie is "ondersteuning bieden" aan programmeurs (die er amper zijn zijn) en vrijwilligers. Mijn conclusie: Het podium kost geld, en met deze beleidsvoering wordt het onbetaalbaar. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
quote: Maar 10 keer!!?? Er zijn in Nederland maar weinig podia die meer metal programmeren op jaarlijkse basis. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: en buze ook dicht ivm verbouwingen... ik vraag me trouwens af of de hedon-popfront combinatie straks de oefenruimtes etc wel weer vol krijgt, hoor goede berichten over die toko bij het station... I am mine own redeemer...! ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |