|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb bijna nooit de radio aanstaan. online wil ik wel eens lusteren naar Webmasters station, goeie herrie daaro |
|
Ik heb een hekel aan radio. |
|
Heb noooooooooit de radio aan, draaien ze alleen maar klotemuziek. Ik word wel wakker met Arrow Classic Rock, dat vind ik altijd wel chill en komen vaak goede oude nummers op Kankerlul |
|
ik luister meestal online radio http://www.snakenet.com of http://www.rothmetal.com zeer relexed moet ik zeggen, geen gezeik gewoon gevarieerde metal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Behalve 'sochtends radio 4 verder niet, maar soms zetten mensen Arrow classic rock op dat goed te doen is. Helaas ben ik zo anti radio dat ik bepaalde goeie metalshows wel gemist heb. Zijn er nog metalshows op de radio nowadays trouwens? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik luister absoluut nooit naar de radio....er is gewoon nooit normale muziek(metal) op...dus Suck my piss |
|
Radio, bah. Af en toe staat dat kreng beneden in de keuken z'n stompzinnigheden te bleren, ik zet hem altijd meteen af. |
|
quote: Bij KINK FM op vrijdag avond 120 Watt (dat heet volgens mij tegenwoordig anders). Maar volgens mij wordt dat door Metal Mike gepresenteerd (vroeger wel iig) en die gozer kan niet presenteren... daar krijg ik echt de zenuwen van, dus ik luister niet; bovendien presenteert Devoraz "Pas op: Herrie!" en die kan dat veel beter en dus luister ik dat wel. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik zit ondertussen dus wel sluikreclame te maken If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Valt mee; je hebt niet gezegd waar de frequenties te vinden zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb geen radio, alleen cd speler. |
|
Bwah men ouders hebben de hele dag door radio 10 fm opstaan Ik ben er eigenlijk zo aan gewend geraakt dat ik soms gewoon mee zit te krijsen met die ouwe zooi Maja ik luister verder nooit radio op men eigen stereo...Ten eerste omdat ik geen kabel heb (en hoef) op mijn kamer, zodat je alleen die bagger zenders aan kan, en ten tweede omdat ik liever zelf kies wat ik op het moment ga luisteren. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wat ik ook nog wel eens naar wil luisteren is het programma stand.nl wel grappig hoe bekrompen Nederlanders kunnen denken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oh radio op het werk is ook altijd cool! Volgens mij staat er noordzee ofzo op. Prachtige muziek: Spice girls, britney spears, alicia key, eminem, enz enz Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Als de radio in den huischkamorrr aanstaat: Skyradio. Maar als het kan luister ik liever helemaal geen radio. |
|
Nieuws (toch één keer per dag) StuBru Radio 21 (Soms)actua op de Wereldomroep Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Luister alleen radio op mijn werk en dan is skyradio ofzoiets, iets anders is niet te ontvangen. Bazzio Attacks!!! |
|
Op mijn werk luister in (verplicht) naar de interne radiozender van Gamma .. Thuis luister ik amper radio, als ik het luister is het of kinkfm óf radio3, maar meetstal ben ik het allebei heel snel zat en zet ik weer een cd op of speel ik weer wat mp3's "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ja-maar ze zijn uiterst zeldzaam geworden Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: op me werk, 3fm en het liefst ruuddewild.nl Oud Vuil. |
|
Oja, op het werk luister ik ook verplicht radio Ik werk namelijk bij Omroep Flevoland ... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik zit hele dagen op de zaak, en daar altijd 538 |
|
ik luister nooit naar de radio, behalve in de auto want de casetterecorder is kapot. de radio trouwens ook en we kunnen maar een zender goed ontvagen namelijk ARROW. daar komen soms wel eens leuk klassieke metalnummers op van black sabbath, deep purple etc. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-05-2002 16:36] |
|
normaal luister ik nooit nar de radio, alleen de woensdag tussen 14 uur en 16 uur, dan is het quisinX op Stu Bru. Als ik toch naar de radio luister is het meestal snakeradio en roth. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
ik ben verplicht dagelijks naar yorin te luisteren op mijn werk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |