IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zo 28 juli: Madball + supports @ Baroeg
Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 10-06-2013 21:52 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-06-2013 22:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Madball in de Baroeg!!!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-06-2013 22:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zelfde dag Death Before Dishonour in Amersfoort, twijfels...

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-06-2013 22:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Keuze is snel gemaakt hier!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-06-2013 22:45 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Normaal gesproken wel, maar Madball kun je 12x per jaar zien in Nederland. DbD daarentegen.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-06-2013 23:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Madball ook 12x per jaar in de Baroeg?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-06-2013 23:45 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dat niet nee. Vandaar de twijfel.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-06-2013 0:14 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Niet in NL die dag.

Gelukkig (waarschijnlijk) wel weer als Agnostic Front in diezelfde Baroeg speelt.

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 21-07-2013 14:42 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Volgende week alweer!

iPim
Usericon van iPim
Posted 29-07-2013 11:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Was een mooie show gisteren! Striking Justice deed een leuke cover van Have Heart (The Machinist) en dus toen maar een shirtje gekocht. All For Nothing viel ook niet tegen en Madball zette een gezellige sfeer neer met veel old-school hitjes. De opkomst was ook vrij hoog!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com