|
Auteur: |
|
|
|
|
Madball in de Baroeg!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Keuze is snel gemaakt hier! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Normaal gesproken wel, maar Madball kun je 12x per jaar zien in Nederland. DbD daarentegen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Madball ook 12x per jaar in de Baroeg? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat niet nee. Vandaar de twijfel. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Niet in NL die dag. Gelukkig (waarschijnlijk) wel weer als Agnostic Front in diezelfde Baroeg speelt. |
|
Volgende week alweer! |
|
Was een mooie show gisteren! Striking Justice deed een leuke cover van Have Heart (The Machinist) en dus toen maar een shirtje gekocht. All For Nothing viel ook niet tegen en Madball zette een gezellige sfeer neer met veel old-school hitjes. De opkomst was ook vrij hoog! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Concerten |