![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker vanuit de luie stoel ![]() ![]() |
|
quote: Da's toch al gauw helemaal nergens in de buurt van een pilsje ![]() ![]() |
|
Nou, als ik twee jaar lang bij elk optreden in de Willemeen dit doe heb ik toch wel een biertje bij elkaar verzameld! ![]() ![]() |
|
over 2 luttele nachtjes slapen is het alweer zo ver. Enorme voorraad Hertog-Jan en Bokbier, hamburgers en braadworsten is ingeslagen! We hebben er zin an! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 10-10-2013 21:46] ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Verdomd gezellig feestje ![]() Benedenbar was soms wel erg vol, maar dat had ook wel wat. Nu nog dat nepbloed van Chainsaw uit m'n broek werken ![]() ![]() |
|
quote: Haha, ik moet ook nog wat rood van mijn handen douchen zie ik ![]() ![]() |
|
Wel helemaal vergeten dat bokbier te proberen ![]() ![]() |
|
Ik heb wel een paar van die bokbiertjes gehad. Smaakte goed. ![]() ![]() Maar het was weer een goed feestje. Ik ben daarna nog naar Nijmegen geweest, ook weer vet. ![]() |
|
quote: Je zag er later op de avond in elk geval goed zat uit ![]() ![]() ![]() |
|
Reportje van het festijn ![]() http://wp.livereviewer.com/2013/10/13/livereport-geldersch-metal-treffen-2013-willemeen-arnhem/ ![]() |
|
Cool ![]() ![]() |
|
quote: Dol, dronken en gelukkig inderdaad ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mazzel dat jullie vroeg begonnen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |