|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker vanuit de luie stoel |
|
quote: Da's toch al gauw helemaal nergens in de buurt van een pilsje . |
|
Nou, als ik twee jaar lang bij elk optreden in de Willemeen dit doe heb ik toch wel een biertje bij elkaar verzameld! |
|
over 2 luttele nachtjes slapen is het alweer zo ver. Enorme voorraad Hertog-Jan en Bokbier, hamburgers en braadworsten is ingeslagen! We hebben er zin an! [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 10-10-2013 21:46] |
|
|
|
Verdomd gezellig feestje Benedenbar was soms wel erg vol, maar dat had ook wel wat. Nu nog dat nepbloed van Chainsaw uit m'n broek werken |
|
quote: Haha, ik moet ook nog wat rood van mijn handen douchen zie ik . Maar wat een feest, om 15.00 stond het in de zaal ook al aardig vol, lekker gespeeld, veel te veel gezopen en nog in de Little Devil doorgegaan 's nachts! Super feest dat GMT! |
|
Wel helemaal vergeten dat bokbier te proberen |
|
Ik heb wel een paar van die bokbiertjes gehad. Smaakte goed. Maar het was weer een goed feestje. Ik ben daarna nog naar Nijmegen geweest, ook weer vet. |
|
quote: Je zag er later op de avond in elk geval goed zat uit |
|
Reportje van het festijn http://wp.livereviewer.com/2013/10/13/livereport-geldersch-metal-treffen-2013-willemeen-arnhem/ |
|
Cool |
|
quote: Dol, dronken en gelukkig inderdaad . Bedankt voor de coole review |
|
Mazzel dat jullie vroeg begonnen Toen was ik nog niet sufgebeukt door de muziek, na een halve week al hoofdpijn gehad te hebben |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |