|
Auteur: |
|
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Vrijwel om de hoek, dus waarschijnlijk wel even kijken. Trouwens Kvelgeest, nog interesse in die Black Mare LP? |
|
Ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Stuur anders even een mailtje naar records@ breathe-plastic.org, regelen we het even. |
|
Doe ik later vandaag. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Een nummer van de aankomende Gestalte cd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Vanavond dus. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Presente! |
|
quote: Inclusief kraam? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
19:30 - Aria Lamia (30 minutes) 20:00 - Break (15 minutes) 20:15 - Dystopia (30 minutes) 20:45 - Break (15 minutes) 21:00 - Gestalte (45 minutes) 21:45 - Break (15 Minutes) 22:00 - RÁN (45 minutes) 22:45 - Break (15 minutes) 23:00 - NORN (45 minutes) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Aria Lamia - Zat wat potentie in, miste tweede gitarist. Podiumpresentatie + uitstraling waardeloos. Dystopia - Lekker enthousiast en vet, pluspunten voor het feit dat het allemal langharigen zijn Gestalte - Gaaf, alleen minpuntje dat slechts 2/5 in vol ornaat was. Eentje zelfs geen paint. RÁN - Een wonder dat die zanger niet van het podium gestompt is.. Om te huilen! Euronymous zou uit het graf mogen opstaan om de bandleden met benzine te overgieten waarna Abbath van Immortal het aan zou steken. Dagon van Inquisition zou er dan bij de laatste stuiptrekkingen overheen mogen pissen! 23:00 - NORN - Na de ellende van RÁN zsm pleite gegaan. |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Aria Lamia Wat onstrak maar verder goede sfeervolle doom/black. Dystopia Een mengsel van death, black en een beetje thrash. Zeer sterk. Gestalte Een zeer goed optreden. Wat mij betreft de band van de avond. RÁN In één woord drama. De podium presentatie was 100% gejat van Abbath (die mij op het podium al mateloos irriteerd) en muzikaal was het jatwerk van Inquisition. Snel vergeten. NORN Niet slecht. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 30-06-2013 12:34] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat RÁN was echt een aanfluiting, plaatsvervangende schaamte. Gestalte was geweldig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Index / Concerten |