|
Auteur: |
|
|
genre staat nog niet vast, iedereen doet zijn eigen ding, maar waarschijnlijk word het een mix van onder andere thrash, black en metalcore intresse? stuur mail naar nathanvleugels@hotmail.com |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
mag het ook een satanische gitarist zijn die gewoon christelijke metal wil spelen? signature |
|
Misschien is dit wel gewoon zo'n reli die alleen maar reli is voor zichzelf en geen homofoob is of kindertjes wil indoctrineren of anderszins achterlijke opvattingen heeft. Je moet mensen altijd een kans geven Wimsel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
jammer van de dt fout wel in de intro signature |
|
Of is het een band bestaande uit muzikanten met verschillende geloofsovertuigingen, met een Joodse drummer, een Islamitische bassist en een Boeddhistische zanger of iets dergelijks? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-06-2013 22:17] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Reli's kunnen niet spellen, blijkt. Fusion? Check Progton? Check Satanvleugels? Check Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bands worden er vaak beter op als een band gezamenlijk 1, liefst van te voren vastgelegd, ding doet. Maarja, of Jezus dat weer zo tof vindt.. Tsjah. Moeilijk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik ben niet christelijk dus die bewering gaat een beetje mank OWW Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dan zal die islamiet wel drummer zijn met z'n losse handjes. |
|
quote: Begin gewoon een free jazz collectief. |
|
quote: Jij hebt gewoon een handicap, schatje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
KAK......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
vorige gitarist is door de mazelen geveld? http://nos.nl/artikel/517052-uitbraak-mazelen-in-deel-nl.html |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Muziek algemeen |