|
Auteur: |
|
|
Er worden grafische ontwerpers gezocht omdat "qua vormgeving [] er wel het nodige te vernieuwen en verbeteren [valt]": http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag.php?id=12548&page=3 (Via http://www.zwaremetalen.com/info/12548/Zware-Metalen-zoekt-medewerkers.html) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ah, dat wist ik niet - maar ik zie dat de vacature al sinds 12 september op de site staat. Is er niemand die daar zin in heeft? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Klaarblijkelijk niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
inderdaad... signature |
|
Vanwaar die conclusie? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Lekker lelijk, niks meer aan doen. |
|
Ik ben er net aan gewend. Lekker zo laten: Ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja dat logo is wat oud, maar qua overige kleuren vind ik het prettig voor het oog. Misschien wel handig om mods een rode naam te geven en redactievolk blauw? Of okergeel en roze, als het maar 2 verschillende kleuren zijn. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Is het verschil lezen net te lastig voor je? Zowel moderaters als redactieleden behoren tot één team. wouter023 |
|
Als ik het mij goed herinner hebben de mods wel eens wat anders gezegd. |
|
quote: Dikke +1. Lichte letters op een donkere achtergrond lezen enorm prettig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+1 |
|
quote:Nee dus. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Index / Administration |