|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe death metal band, bestaande uit leden van Prostitute Disfigurement, Detonation & Erebus. Nu uit te checken via Facebook en onze website, ook is de volledige promo te downloaden via Soundcloud! http://www.facebook.com/apophysdeath http://www.apophys.nl http://www.soundcloud.com/apophysdeath [Dit bericht is gewijzigd door Apophys op 16-06-2013 21:57] |
|
Klinkt lekker bruut en catchy. Puike sound ook |
|
Komt waarschijnlijk omdat de bandnaam leesbaar is. |
|
Lyric video gemaakt door een fan |
|
Mokertje siked hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goed punt, maar we willen ze graag in de hoogst mogelijke kwaliteit beschikbaar stellen. Vandaar de grote bestanden. http://www.mediaconverter.org/nl/ |
|
Gaat wel lukken. Ik kijk iig uit naar 11 oktober, wordt een mooie local heroes avond en dan zullen we eens zien wat jullie waard zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 |
|
BRUUT HAKKEN IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Klinkt goed! Good luck |
|
Als Apophys de boel intern stabiel en gezellig weet te houden en ze willen er voor gaan dan kon de band wel eens uitgroeien tot één van de vooraanstaande deathmetal bands van Nederland. Talent en ervaring hebben ze in ieder geval. Het optreden was ook zeker te genieten, beetje stroef hier en daar maar het smaakt zeker naar meer. Wat ik in ieder geval op de promo hoor is een verrassend soepel geluid dat een goed midden weet te houden tussen technisch interessant en lekker bruut. Wel variatie maar niet te moeilijk alsmede ruig en denderend zonder eentonig te worden. Download aanradert. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 08-11-2013 14:00] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
zkr zkr! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
-ALBUM NEWS- We are going to start recording the first full length album on the 29th of november. Drums will be recorded at Soundlodge Studio with Jorg Uken. Guitars, vocals and mixing will be done by Kevin Quilligan. The four promo tracks will be re recorded for this album, as well as 5 brand new, crushing, songs. We are very excited to get started, thank you all for being so patient! You will not be dissapointed, believe me. We will keep you up to date through studio reports. We are Apophys...we are coming. |
|
quote: Good luck, medekampenaar Kevin verdient wel weer eens een succesje |
|
Eerste studio report online |
|
Hehe dat lullige patroontje op 0.35. Ik kijk uit naar de release! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat patroontje heeft het album helaas niet gehaald. De rest wel! |
|
quote:Ja, Sanne zou ik het ook niet gunnen..... Pfff. Vette shizzle deze band. Mooi spul. Boeiender |
|
Op zich wel lekker, maar helaas heeft deze band ook weer die typische, nietszeggende, overbodige, flauwe solootjes die nergens heen gaan en enkel als vulling lijken te dienen. Ik doel dus bijvoorbeeld op die solo in bovenstaande video van Humanities Epilogue tussen 3.10 en 3.34. Hop, weer 24 seconden erbij. Heb de promo ook gedownload en geluisterd, en volgens mij hoorde ik elk nummer wel een dergelijk doorspoelmomentje. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 08-12-2013 23:51] |
|
quote: Sanne ook hoor |
|
Vette shizzle! Lekker bruut edoch catchy. De grunt is erg goed te noemen. Klein miniscule minimini minpuntjes van kritiek: de drums gaan af en toe strakker dan de gitaren. De snare klinkt ook wat braafjes en die klikkende kloppers, ja dat hoort bij t genre tegenwoordig vlgs mij. Al met al erg vet, dit gaat vast internationaal scoren!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Ik wil hier toch even op inhaken. Juist dit 'solootje' is er eentje die wat mij betreft iets toevoegt aan dit nummer. Ik vind het qua arrangement een van de sterkste nummers die we hebben. We wilden de begin riff, die dus onder dit gitaarlijntje terugkomt, ietwat interessanter maken. Hierdoor de volledig bewuste en wat ons betreft alles behalve overbodige keuze om er een klein likje overheen te gooien. Wat je verder van de muziek vind, is uiteraard volledig aan jou. |
|
Joh, WMP is de huiszeiksnor die zelf niets gepresteerd heeft hier, dus zijn mening moet je met een korrel zout nemen. Trollen is het enige wat hij wel kan. Boeiender |
|
Zo herken ik WMP niet hoor, hij is t zonnetje in huis. Zijn bijnaam is dan ook Mr. Positivo. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |