|
Auteur: |
|
|
Volbeat komt 21-11-2013 naar de Ziggo Dome, kaarten kosten 40 euro, de verkoop is reeds begonnen. |
|
Sjon :v |
|
Alleen sukkels die niet van metal houden gaan hierheen. |
|
Nekschot voor iedeen die heengaat zeg ik. Boeiender |
|
Dank je wel dan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Precies. Deze wereld is alleen voor Neanderthalers. |
|
Ziggodome? really?! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: rise of the neanderthalers!!! \.../ I am mine own redeemer...! |
|
Gewoon op die datum de Ziggo Dome nuken en alles lost zich vanzelf op. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Gaan ze niet pas heen als je ze een nekschot geeft? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Iced Earth is support. |
|
Als Volbeat Benelux (de Benelux Volbeat website, promotieteam en fanclub) voorafgaand aan het Ziggo Dome concert van 21-11-2013 een fanclubdag organiseert, zou je daar dan heen gaan? Stem a.u.b. op: '' http://www.volbeat.nl/fanclubdag.php ''. |
|
Nee. |
|
Pop-rock cunts! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: makes sense signature |
|
ik voel een enorme leegte ( als ik deze muziek hoor) IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vind Sad man's Tongue wel een lekker nummer |
|
Goeie broken gif Blerkjerb! OT: Pff wat kut. |
|
quote: Ja, met een AK47 ja..... Fanclubs, brrr. Volbeat, Boeiender |
|
Juist omdat jullie zo'n antipathie hebben tegen Volbeat, ga ik toch maar een kaartje bestellen denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 24-09-2013 9:53] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wel lekker rustig Ronald. Scheelt zoeken. |
Index / Concerten |