|
Auteur: |
|
|
|
|
The ancient mariners Powerslaves En die dan uit nederland... ken ze niet verder Ik, Wil Schuurman |
|
Up The Irons natuurlijk en ze doen het goed ook !!! Zanger is een goede vriend van me |
|
ik haat zoeke |
|
quote:ahhh, kijk, daar heb ik wat aan.... dan word het zeker een bezoekje |
|
Masters of maiden. Al spelen die niet alleen maar Maiden maar allerlei oude metal (denk aan AC/DC, Judas priest en Accept). Geweldige entertainment! Die gasten kunnen echt een geweldige show neerzetten en ook nog eens subliem spelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:ps: kwil niet lullig doen, maar het gaat hier over bands |
|
quote: lamer |
|
quote:hebben ze toevallig een website? google levert kut |
|
quote:Zoeken! En die link staat er om te openen, te lezen en daar in verder te gaan. |
|
Masters of maiden |
|
quote:het is toch een ander onderwerp?? maargoed... |
|
Waar sommige mensen zich druk om kunnen maken... Ik, Wil Schuurman |
|
anton maiden |
|
Die is echt geniaal, die anton maiden Net zoals Tante T. !! Met dr tiete zwiepe !! Ik, Wil Schuurman |
|
van Anton Maiden heb ik ooit een CD zien liggen in Zweden, wat de hell is dat nou eigenlijk?? |
|
Powerslave is een erg goede Iron Maiden coverband uit Nederweert. Suicide Machine |
|
quote:een ontiegelijk trieste mongool die de nummers van iron maiden in zingt. dan denk je slechter dan maiden kan t nie, wel duz anton maiden aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggghhhhhhhhhhhh |
|
quote:klinkt interessant..... es wat van downloaden |
|
masters of maiden!! geweldige muziek met prima showtje!! en geweldige gasten. zit onze gitarist ook bij |
|
Zie de link van Slechtheid. Precies hetzelfde onderwerp. |
Index / Heavy Metal |