|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 28 juni: SLECHTVALK (nl) death/black viking-metal NATAN (b) pagan black-metal StudioGonz - Gouda www.studiogonz.nl Zaal open: 21.00 / Aanvang: 21.30 |
|
quote: Zijproject van Absurd met Capricornus van Thor's Hammer op zang. |
|
Beter laat Gonz dit niet doorgaan! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hoop van wel, ik ben al dagen m'n rechterarm aan het trainen. |
|
Gewoon meer rukken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: !!! |
|
quote: Dat zeg ik. |
|
Pagan/Black/Viking Metal.. Rot toch op! Schapen in wolfskleren; christelijke Metal in de club die de 'neonazi's' van Goatpenis cancelled! |
|
De Gonz kan niet anders dan cancellen. Een van de leden heeft namelijk een zéér dubieus project met de naam Vuurdood. Lyrical themes: Flemish Pride, Nationalism, Culture, History, WW I Met rabiate nationalistische / extremistische teksten als "We sterven voor ons volk, ons land en de eer" en "Voor Vlaamsche glorie zullen wij sterven, onze vrijheid zal nooit vergaan!" lijkt het mij een uitgemaakte zaak, zo'n Blood & Honour / Combat 18 schuurfeest met siegheilende neonazi's mag onder geen enkel beding doorgang vinden, zeker niet in zo'n gesubsidieerde jongerenkeet! [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 23-06-2013 23:07] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Geloof dat Death Squad nog een nummertje meespeelt onder een schuilnaam. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dat de Black Metal Mafia weer eieren gaat gooien. Dit hoort niet thuis in onze scene. |
|
zegzeg, niet zeuren en gewoon komen zuipen ohja, onze drummer heeft idd die stinkplaat van vuurdood ingedrumd. Verder ben ik die Christelijke/Nazistische rommel wat beu. Zijn we er niet allemaal te oud voor geworden? In elk geval, tot dan! 本当は一人きり |
|
En dat is dan hoofdredacteur. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dus ik mag niet in bands spelen? 本当は一人きり |
|
quote:Nee. Absoluut niet. Objectiviteit is zojuist de deur uit gegaan. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
maar in elk geval bedankt om het event aan te maken, dan moet ik dat niet meer doen. 本当は一人きり |
|
quote:Ik heb niks gedaan.... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
had het niet op jou... 本当は一人きり |
|
Op wie wel? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ontopic, LV. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Goddomme, de hoofdredacteur van ZM is van en van die gristenen... There goes nothing. :') Je moeder. |
|
quote: Sinds wanneer is Natan christelijk? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wat Marcel zegt. Ik zal speciaal voor de aanwezigen een leuke Darkthrone shirt aandoen. 本当は一人きり |
|
Dus NATAN zijn de neonazi's en SLECHVALK zijn de Christenhonden als ik het goed begrijp? |
|
quote: Ja Want laten we wel wezen Belgen die pagan/black spelem moeten wel neo-nazi's zijn Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |